خوشا شیراز با صدای محمدعلیزاده روی آنتن می‌رود

برنامه گفتگو محور “خوشا شیراز” به تهیه‌کنندگی هادی قندی همزمان با اولین جمعه ماه شوال با ساختاری متفاوت روی آنتن می‌رود.

هادی قندی تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌این برنامه در قالب یک برنامه گفتگو محور ارائه دهنده فرهنگ اصیل خطه‌ای از این مرزو بوم است.
وی تصریح کرد: خوشا شیراز، با برخورداری از آیتم های متنوع و جذاب توانسته مخاطبان زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جلب کند.
وی بیان کرد: این برنامه با تغییرات اندکی در ساختار و محتوا و مضمون روی آنتن می‌رود؛ همچنین در وله‌های این برنامه نیز تغییرات عمده‌ای صورت گرفته است.
قندی افزود: نماز و تاثیرات آن در زندگی، احترام به والدین و نقش انتظار  فرج در تمامی مراحل زندگی از جمله پیام‌هایی است که این برنامه در جهت نهادینه کردن هر چه بیشتر آن در تلاش است به گونه‌ای که این موضوعات از سوی مهمانان حاضر در لوکیشن برنامه به مخاطبان انتقال داده می‌شود.
این تهیه کننده اظهار داشت: در این برنامه از اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان سینما و موسیقی کشور، ورزشکاران عرصه‌های مختلف و نخبگان ملی دعوت به عمل خواهد آمد.
وی با اشاره به اینکه این برنامه در لوکیشن جدیدی به مخاطبان خود ارائه می‌شود افزود:
این برنامه در مکان‌های تاریخی شهر شیراز روی آنتن می‌رود که این فضاها صرف لوکیشن‌استفاده نخواهد شد هر بخش و فضای آن بلکه گویای فرهنگ و تمدن ایران زمین است و در قالب تصویر به مخاطبان خود معرفی و شناسانده می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: جواد پوست پرداز (کارگردانی)‌این برنامه را که هر جمعه ساعت ۱۰ الی ۱۲ از شبکه استانی فارس روی آنتن می‌رود را برعهده دارد.
وی ادامه داد: تتیراژ پایانی “خوشا شیراز” از این پس با صدای محمد علیزاده خوانده می‌شود
گفتنی است، این برنامه با حمایت‌های همه جانبه “محمد باقر کشفی” مدیر کل صدا و سیمای استان فارس و‌محمد دلاوری معاون سیمای استان فارس تهیه و تولید شده که با اجرای سید علی ضیاء روی آنتن شبکه فارس قرار می‌گیرد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.