خوشمزه ترین نقاشی های دنیا +عکس

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نقاشی هنری است گکه چشمان را نوازش می دهد و iبه شما ارامش می دهد اما گاهی اوقات نقاش ها دست iبه اقدامات قابل توجهی می زنند و کاری می کنند تا دهانتان نیز آب بیافتد.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی هایممتازنیوز، ” Tjalf Sparnaay” کسی است که از هنر نقاشی خود استفاده ای متفاوت می کند و iبه کمک آن بیشتر دوست دارد تا دهان مردم را آب بیاندازد.

این استاد نقاشی چند سالی است که همه وقت خود را صرف کشیدن تابلوهای بسیار خوشمزه می کند و iبه نقل از خودش از این کار بسیار لذت می برد.

او iبه کمک رنگ روغن این نقاشی ها را می کشد و ابته در کار خود انچنان تبحر دارد که اگر تصاویر آن را ملاحظه کنید حتما با غذاهای واقعی اشتباه می گیرید.

این نقاش ۵۸ ساله نزدیک iبه ۲۵ است که نقاشی غذاهای خوشمزه را با سطح بالایی از دقت و وقاعیت می کشد و البته خودش می گوید: iبه این سبب غذاها را انتخاب کردم که با آن ها ارتباط بسیار یادی روزانه داریم و مردم iبهتر می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

این نقاش همچنین یکی از نقاش های است که در سطح بالای واقعیت کار می کند و البته بسیاری از نقاشان دنیا او را یکی از استادان این سبک می دانند.

این نقاشی ها در حالی که بسیار خوشمزه و بسیارزیبا می باشند قیمت تقریبا بسیاری نیز دارند. هر کدام از نقاش های ” Tjalf Sparnaay” نزدیک iبه ۴۵ هزار یورو iبه فروش می رسد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.