خوشنویسان قرآنی در صبا کنار هم می‌نشینند

سینما پرس- گروه هفت هنر/نمایشگاه «قطعه نویسی قرآن» در موسسه فرهنگی هنری صبا طی مراسمی با حضور استادان و هنرمندان کتابت،قطعه نویسی و خوشنویسی قرآن کریم روز پنجشنبه به کار خود پایان می دهد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی، در مراسم اختتامیه نمایشگاه «قطعه نویسی قرآن کریم» که روز پنجشنبه با حضور هنرمندان و کاتبان ممتاز قرآنی کشور برگزار می شود، استاد ایرج نعیمایی و دکترحمید رضا قلیچ خانی از پیشکسوتان و پژوهشگران خوشنویسی در خصوص این هنر سخن خواهند گفت.

در پایان مراسم صاحبان آثار ارائه شده با حضور در نگارخانه خیال و محل برپایی نمایشگاه از نزدیک با بازدیدکنندگان دیدار وگفتگو خواهند کرد.

گفتنی است این نمایشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان به همت موسسه فرهنگی هنری صبا و همکاری «دار الکتابه قرآن کریم» با ارائه ۱۳۰ اثر در رشته های گوناگون و متنوعی از قطعه نویسی، رنگه نویسی و کتابت نگاری در گرایش های نسخ و ثلث ارائه شده است.

اختتامیه نمایشگاه «قطعه نویسی و کتابت» پنجشنبه ۱۶ شهریور، ساعت ۱۵ در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این مراسم به خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۵۲۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.