خوشنویسی آیات قرآنی و اشعار عرفانی در نگارخانه آفرینش نور

۲۸م آذر ،

نمایشگاه خوشنویسی با موضوع آیات قرآنی و اشعار عرفانی شعرای صاحب نام ایرانی در نگارخانه آفرینش نور خانه فرهنگ نور برپا شده است.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس نمایشگاه خوشنویسی با موضوع آیات قرآنی و اشعار عرفانی شعرای از ۲۰ تا پایان آذرماه در نگارخانه آفرینش نور برپاست.

در این نمایشگاه بیش از ۳۶ تابلو در اندازه ۴۰-۶۰ و ۷۰-۵۰ توسط هنرمند محمد علی صادقی به سبک خط شکسته نستعلیق و نستعلیق در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمد علی صادقی متخلص به یغما در سال ۱۳۳۰ در شهرستان خاش از توابع سیستان و بلوچستان دیده به جهان گشود.

فعالیت خود را با رتبه ممتاز از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد. وی مدرس انجمن خوشنویسان ایران است و تا به حال با برپایی ۵ نمایشگاه انفرادی خوشنویسی در گالری خانه آفتاب، فرهنگسرای امیرکبیر، فرهنگسرای شیخ هادی همچنین در نمایشگاه‌های جمعی و موزه‌های هنرهای معاصر در ایران و کشورهای همجوار مانند پاکستان آثار هنری خویش را به نمایش گذاشته است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت۹ الی ۱۹به نگارخانه آفرینش نور واقع در خانه فرهنگ نور به نشانی فلکه دوم صادقیه بلوار آیت ا… کاشانی بعد از پل ستاری جنب شهر کتاب مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.