‘خوشه های معرفت’ و’کیمیای وصال’ در نمایشگاه قرآن رونمایی شد

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا در مراسم رونمایی این دو نرم افزار ، حجت الاسلام ‘هادی حسین خانی’، تولید چنین نرم افزارهایی را در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب دانست .

خوشه های معرفت مجموعه نرم افزارهایی است که در قالب دولوح فشرده دی.وی.دی و با همکاری رادیو قرآن، مرکز تحقیقات علوم کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تولید شده و شامل بیش از ۲ هزار قطعه کوتاه اخلاقی تربیتی از بزرگان واساتید اخلاق حوزه می شود.

لوح فشرده ‘خوشه های معرفت’ به صورث فایل های صوتی، حاوی سخنرانی ها و بیانات مراجع معظم تقلید و شخصیت های برجسته حوزه، همراه با تصاویر مرتبط است که طی سال های اخیر از شبکه رادیویی معارف پخش شده است.

محققان و پژوهشگران حوزه اخلاق می توانند با استفاده از این نرم افزارهای صوتی، از مجموعه سخنرانی های شخصیت هایی چون حضرات آیات عظام و علمای اخلاق ‘سید رضا بهاء‌ الدینی’، ‘علی مشکینی’، شهید ‘مرتضی مطهری’، ‘احمد مجتهدی تهرانی’، ‘ناصر مکارم شیرازی’، ‘عبدالله جوادی آملی’، ‘محمد ناصری’، ‘حسین مظاهری’، ‘محمدتقی جعفری’ و سایر بزرگان اخلاق بهره گیرند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن تا ۲۴ مرداد مصادف با ۲۵ ماه رمضان همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی (ره) برقرار است.

فراهنگ**۱۰۰۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۱۲۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.