خوش‌تیپ‌ها بخوانند

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از ممتاز نیوز در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،
ممتاز نیوز :خیلی‌ها فکر می‌کنند خوش‌پوشی دردسر فراوان دارد؛ صد البته بعضی‌ها هم برای خوش پوشی iبه دردسر می‌افتند اما در واقع برای خوش‌پوشی لازم نمی باش خود را بسیار iبه درد سر بیندازید بلکه می‌توانید با رعایت نکات کوچک iبه فردی خوش‌تیپ تبدیل شوید.

iبه گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از جام جم ؛ این نکات iبه ظاهر ساده و گاه کم‌اهمیت می‌تواند کمک بزرگی برای رسیدن iبه ظاهری آراسته و بسیارزیبا باشد.

۱ـ همیشه کفش‌هایتان را تمیز نگه دارید، چشم‌ها اغلب کفش‌ها را خوب می‌بینند.

۲ـ لباس‌های گشاد را کنار بگذارید، لباس‌هایی که از اندام شما بزرگ‌تر می باشند هیکل‌تان را بدشکل و ناموزون نمایش داده و شما را چاق‌تر از آن چه میباشید نشان می‌دهند. پس چاق‌ها بیشتر دقت کنند که لباس‌های گشاد iبه تن نکنند.

۳ـ سعی کنید رنگ کمربند را با رنگ کفش‌تان ست کنید. همچنین همرنگ بودن کیف و کفش یکی دیگر از نشانه‌های خوش‌پوشی است.

۴ـ دقت داشته باشید که همیشه لباس‌هایتان یا iبه طور کامل اسپرت باشد یا رسمی. استفاده همزمان از این لباس‌ها (مثل پوشیدن یک شلوار جین با کت رسمی) قطعا انتخاب مناسبی نخواهد بود. برای داشتن تیپی ایده‌آل و بسیارزیبا باید همیشه موهای مرتبی هم داشته باشید.

۵ـ جیب‌ها برای پر شدن از وسایل مختلف طراحی نشده‌اند. جیب شلوار یا بلوز باید کاملا صاف و مرتب باشد، پس آنها را آن قدر پر نکنید که ظاهر لباس شما را زشت جلوه دهد.

۶ـ iبه خاطر داشته باشید که هیچ‌وقت لباس‌های چروک یا پرز گرفته iبه تن نکنید؛ اگر لباس شما پرز بسیاری داشت پیش از خارج شدن از منزل iبه کمک یک پرزگیر آن را تمیز کنید.

۷ـ همیشه محکم و استوار قدم بردارید، فراموش نکنید برای یک مرد خوش‌پوش، نوع راه رفتن و صحبت کردن هم اهمیت ویژه‌ای دارد بنابراین سعی کنید همیشه سر را صاف نگه دارید؛ کمرتان خم و شانه‌ها افتاده نباشد و قدم‌هایتان محکم برداشته شود.

۸ ـ از ادکلن‌هایی که ماندگاری لازم را دارند استفاده کنید تا همیشه خوشبو باشید.

۹ـ بسیار خرج کردن هیچ‌گاه نشانه بسیارزیبایی‌دوستی​و خوش​‌پوشی نمی باش، همیشه iبه اندازه خرج کنید، حتی برای لباس.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.