خوش خبر: با پراکندگی ملی پوشان مواجهیم / اختلاف فنی کم میان بازیکنان رقابت را بسیار کرده است

۲۷فروردین۱۳،

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ملی در شرایطی تمرینات خود را دنیال می کند که از حضور تمامی بازیکنان خود محروم است.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال اکثر بازیکنان تیم ملی پراکنده می باشند به طوریکه پنج نفر آنها به ترکیب تیم کاله آمل ملحق شده اند و چهار نفر دیگر هم خدمت نظام وظیفه را دنبال می کنند.

وی در خصوص انجام بازی تدارکاتی میان تیمهای ملی و کاله آمل اظهار داشت: با توجه به آن که تیم ملی تمرینانتش را از ۱۲ اسفند ماه آغاز کرده برگزاری بازی دوستانه با تیم کاله برای بازیکنان و ایجاد هماهنگی میان آنها بسیار مفید است.

سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه گفت: انگیزه بازیکنان هر ۲ تیم برای قدرتنمایی در این دیدار بسیار بسیار بود، با توجه به آن که تمامی بازیکنان برای قرار گرفتن در جمع ۱۲ نفر اصلی تیم ملی تلاش می کنند رقابت میان آنها فشرده است.

خوش خبر یاد آور شد: اختلاف میان بازیکنان تیم ملی بسیار کم است و این  امر رقابت را میان آنها افزایش داده تا بتوانند رضایت اعضای کادر فنی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جلب کند.

گفتنی است: تیم ملی والیبال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات لیگ جهانی که از ۱۷ خرداد ماه در روسیه آغازمی شود، آماده می کند، تیم کاله آمل نیز برای شرکت در پیکارهای جام باشگاه های آسیا آماده می گردد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.