خوش خبر: ولاسکو می خواهد بماند

‘امیر خوش خبر’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ولاسکو فضای والیبال ایران را برای کار کردن آماده دیده است و اعتقاد دارد که تیم ملی ایران می تواند پیشرفت کند، فقط باید برخی مشکلات را برطرف کنیم تا همیشه در اوج باقی بمانیم.

وی ادامه داد: با توجه به تمایل ولاسکو، ماندن یا نماندن او در ایران بستگی به این دارد که فدراسیون والیبال ایران خواهان ادامه همکاری با او باشد یا نه. قرارداد ولاسکو روز ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) به پایان می رسد و تیم ملی باید از فردای همان روز در رقابت های کاپ آسیا به میدان برود.

خوش خبر درباره رقابت های انتخابی المپیک گفت: فاصله ما تا المپیک فقط یک ست بود، اگر چین یک ست کمتر از ما می گرفت و یا ما یک ست بیشتر از استرالیا می گرفتیم حالا ایران به جای استرالیا المپیکی شده بود.

وی ادامه داد: تا به حال والیبال ایران تا این حد به المپیک نزدیک نشده بود و نمی دانم چه علتی باعث شد که به این هدف نرسیم. بیشتر کارشناسان حاضر در ژاپن پیش از آغاز رقابت ها ایران را بخت نخست کسب سهمیه می دانستند و حتی تئو پانیس نایب رییس فدراسیون بین المللی و رییس کمیته برگزاری مسابقات در همان روز نخست با دیدن آمادگی تیم ما، می گفت که پیشاپیش سهمیه المپیک را به شما تبریک می گویم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به سوالی درباره شایعات اخیر پیرامون تغییر در ریاست این فدراسیون گفت: من تازه از ژاپن بازگشته ام و از اخبار داخل ایران اطلاع کافی ندارم. شاید این اتفاق افتاد و هم داورزنی راحت شد و هم من فرصتی برای استراحت پیدا کردم.

وی در پایان گفت: ما شکست خوردیم و سهمیه المپیک را نگرفتیم اما ظاهرا باخت ما بیشتر روی ماموران گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) تاثیر گذاشته است. زمانی که از ژاپن باز می گشتیم بار ما را با دقتی بیش از حد بررسی می کردند و درباره دستگاه های پزشکی و ماساژ تیم ملی سوالات زیادی می پرسیدند.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۰۸۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.