خوش رقصی بازیگران در شبکه های ماهواره ای + عکس و فیلم

براستی چرا حساسیت ارتباط با رسانه‌های دشمن کم‌رنگ شده ؟! چرا قبح رفتار دیروز این‌گونه شکسته شده چنانچه هنرمندان و حتی بعضا سیاسیون تماس با رسانه‌های دشمن برایشان عادی و یا به عنوان یک روزمه مهم تلقی می‌شود؟!
ممتاز نیوز :  شاید اگر دوران جنگ رادیو بعث عراق با کسی از ایرانی‌ها حال هرکسی که می‌خواست باشد، از سیاستمدار تا هنرمند سینما و تلویزیون مصاحبه‌ای انجام می‌داد بلافاصله برچسب می‌خورد و همه آن فرد را  خائن و نفوذی می‌دانستند. جنگ که تمام شد باز هم اگر چنین اتفاقی می‌افتاد هیچ تغییری در تعابیر عمومی  و نسبت به چنان رفتاری نبود؛ یعنی اگر گفت‌وگوی ساده‌ای با رسانه  دشمن تحت هر عنوانی  صورت می‌گرفت با آن برخورد می‌کردند، اما کم کم آن حساسیت‌ها رنگ باخت به طوری که این روزها کم نیستند اخباری که می‌شنویم درباره گفت‌وگو یا حتی حضور شخصیت‌های شناخته شده ایرانی در رسانه‌هایی که علنا  و آشکارا  عناد خودشان را با  ایران و ایرانیان رسانه‌ای می‌کنند و حتی بدتر از عناورزی، حمله به اعتقادات و باورهای دینی مردم جزء لاینفک برنامه‌های روتین آنها است.
کشف حجاب بازیگران زن
افرادی مانند سیدمحمد حسینی طباطبایی از جمله مجریانی که با وجود محبوبیت و آزادی عمل در اجراهایش، به طمع پیشرفت ایران را ترک کرد  و به آغوش رسانه‌های بیگانه رفت اما این همه ماجرا نبود او کم کم مجبور شد  برای بقا و ماندن  در فضای رسانه‌های معاند  دست به هرکاری بزند و یا شاید گلشیفته فراهانی بارزترین چهره از این نوع فریفتگان سراب رسانه‌های غربی باشد؛  چهره‌ای که هرچند در فضای اسلامی تربیت نشد اما درسینمای ایران آن‌چنان به او پر و بال دادند و میدان برای حضور پیدا کرد که به چهره‌ای شناخته شده درآمد، او رفتن  به سمت غرب و بازی با  بازیگران هالیوودی را نسبت به همه ارزش‌های اسلامی ترجیح داد اما همبازی شدن با  چهره‌های مشهور همه  چیزی نبود که در انتظار فراهانی بود؛ دیگر داستان این دخترک فراری سینما  و بردگی جنسی او برای رسانه‌های غربی داستانی نخ‌نما برای ایرانیان شده است هرچند عده‌ای هنوز می‌کوشند او را تطهیر کنند، ولی گویا این سریال ارتباط با رسانه‌های بیگانه برای اهالی سینما و تلویزیون  همچنان ادامه دارد  دعوت نامه‌هایی که این اواخر از طریق فضای مجازی و ایمیل‌های شخصی از طرف شبکه‌های خارجی برای عده‌ای از هنرمندان ارسال می‌شود، موجب شبهه دار شدن قضیه گردیده است.
ممنوع الفعالیت شدن خوانندگان به دلیل همکاری با سایت “رادیو جوان”
بخصوص خبر خروج سه بازیگر جوان، صدف طاهریان و چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان که پس از گلشیفته فراهانی، مینا لاکانی  و شبنم طلوعی  حساسیت موضوع را بیشتر کرد زیرا این باصطلاح هنرمندان هرچند اینجا از امکانات مالی و رسانه‌ای کشور بهره بردند و مانند پلکانی خود را بالا کشیدند تا شناخته شوند حالا متاثر از وسوسه شبکه‌ها و رسانه‌های بیگانه برای پول و شهرت  و یا به قول خودشان موقعیت بهتر از کشور خارج شدند و ترجیح دادند فعالیت هنری شان را در آن‌سوی آبها پی‌گیری کنند و به همه چیز پشت پا زدند!
مصاحبه هنرمندان و ورزشکاران و سیاسیون با شبکه های ماهواره ای
اما براستی چرا حساسیت ارتباط با رسانه‌های دشمن کم‌رنگ شده ؟!  چرا قبح  رفتار دیروز این‌گونه  شکسته شده  چنانچه هنرمندان و حتی بعضا سیاسیون تماس با رسانه‌های دشمن  برایشان  عادی و یا  به عنوان یک رزومه  مهم  تلقی می‌شود؟! چرا باید  با وجود ممنوعیت، به غیر از هنرمندان شاهد آن باشیم که فلان مسئول یا کارشناس با رسانه‌های بیگانه  مصاحبه داشته باشد و هیچ برخورد قاطعی درمقابل این قانون شکنی صورت نمی‌گیرد؟! چرا دیگر برچسب‌های گذشته به چنین افراد زده نمی‌شود؟! و چرا فضای ولنگاریسم رسانه‌ای به حدی رسیده که افراد شناخته شده به خصوص در عرصه رسانه  به راحتی با شبکه‌های معاند  وصل می‌شوند  و یا همکاری می‌کنند؟!
عکس های یادگاری “محمدرضا گلزار” در کنار خواننده های لس آنجلسی
دراینجا بهتر است به توصیه‌های رهبر انقلاب بیشتر تامل داشته باشیم که همواره  دلسوزانه نسبت به هجوم فرهنگی و نیرو گیری دشمن دراین عرصه تاکید داشته‌اند؛ نفوذ فرهنگی در رسانه‌های بیگانه مسئله‌ای است که  مقام معظم رهبری هم اخیرا به آن اشاره نموده‌اند و این نفوذ وقتی بیشتر نمود پیدا می‌کند که رسانه‌های بیگانه موذیانه عنان افکار را با اسب چهره‌های مشهور داخلی کشورمان به دست بگیرند و چهره‌هایی که دوست و دشمن را نمی‌شناسند و به هرقیمت  برای دیده شدن دست و پا می‌زنند را شکار می‌کنند؛ شاید لازم باشد برای این چهره‌ها قبل از چهره شدن و پس از آن درس دشمن‌شناسی گذاشت تا این چنین با یک تماس تلفنی یا ایمیلی به جبهه دشمن نروند و هیجان‌زده رگبار امواج ماهواره را با برند نام خود  به سمت مردم  ایران پرتاب نکنند.
حضور هنرمندان ایرانی در کنار هنرمندان ضدانقلاب
شاید هنرمندانی که با رسانه‌های دشمن  گفت‌وگو  می‌کنند یا ارتباط دارند عمدتا به دلیل عدم آشنایی با قواعد بازی گرفتار شده‌اند و نباید زیاد از آنها توقع داشت اما این توجیه هم نمی‌تواند قانع کننده باشد و این‌که  چطور با وجود فعالیت رسانه‌ای نتوانستند رسانه دوست و دشمن را تشخیص بدهند قابل توجیه نیست. ماجرای این طیف افراد مانند کودکی است که در آغوش گرم مادر خود بزرگ شده و از دسترنج پدر ارتزاق می‌کند ولی با یک تشویق ساده از بیرون یا دادن یک آبنبات، جلوی چشم پدر و مادر، به آغوش دیگری می‌رود  و خود را به دشمن می‌سپارد و اینجا حس و حال  پدر و مادری که فرزندشان را با جان و دل دوست دارند را می‌توان درک کرد.
عکس های یادگاری ورزشکاران در کنار خوانندگان لس آنجلسی
در مقیاس بزرگتر نظام جمهوری اسلامی هم نسبت به هنرمندانی که گاه و بیگاه  دل به آغوش بیگانه دلخوش می کنند و فریب سراب آنها را می‌خورند همین وضعیت را دارد. به همین خاطر سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری ۴ آبان تاکید کرد هنرمندان از همکاری با رسانه‌های مستقل خارج از ایران خودداری کنند و براساس ضوابطی که از سال ۸۵ ابلاغ شده هرگونه همکاری با شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در خارج از کشور ممنوع است. امیدواریم این تحکم و قاطعیت به غیر از مصوبه و نوشته  و نشست خبری درعمل هم اجرایی شود تا شاهد هدر رفتن سرمایه‌های بیت‌المال برای افرادی نباشیم که از گرده ملت بالا می‌روند تا در آغوش دشمن  جای بگیرند.
مصاحبه هنرمندان و سیاسیون با شبکه های ماهواره ای

مصاحبه ی اکبرعبدی با شبکه ی ماهواره ای

 

حضور رضا قوچان نژاد در جشن عید نوروز شبکه بی بی سی

تا این لحظه ۳۸نظر ثبت شده
  1. سامی:

    الان ساعت ۷ شب و تنها و سال ۱۳۹۵ و آذر ماه است .کار ندارم که این پیج مربوط به چه تاریخی است .اگه یه روزی میخواستی واسه خدا کاری کنی من یه آدرس بهت میدم تا لااقل فردا روز قیامت سرافکنده از بابت عدم انجام وظیفه نباشی .
    در زمان جنگ که اینهمه برات مهم هست و مصاحبه و خیانتکار و …
    در تلویزیون عراق زمان جنگ و صدام شیخی بود به نام طهرانی -علی طهرانی – ایشون رابطه نزدیک با یکی داشت .ایشان اول و آخر امام و شهدا و بسیجی ها و سپاهی ها و ارتشی ها و غیره را با جملات قشنگش اول و آخر همه را یکی میکرد و دربس دراختیار که نه اصلا مال خود صدام و مسعود خان رجوی و بانو مریم رجوی بود. بعد از جنگ ولی چون حالا … حالا … بی خیال .. چون …. بود ، یواشکی هم که نه ولی بزار بگم یواشکی از عراق رجعت کرد .حجرت کرد به سمت من و تو و محله ما. یه عقب گرد کرد و دید صدام جنگ رو باخته و بدردش نمیخوره و مسعود و مریم هم دیگه زیاد براش کاری ندارند و اومد و به وطن برگشت .میدونی ولی اونو مثل اعدام های بعد از جنگ که هزاران نفر را اعدام و زندان و غیره کردند ولی ایشون یه جوری نور عین بود .واسه همین گفتند بیچاره بیاد کشورش .خوب میشه .مگه چی گفته .
    حکایت را گرفتی ممتاز نیوز.حالا برو و پرتقال فروش رو پیدا کن.هرچند میدونم که شما به هویج همانا که به پرتقال.

  2. رضا:

    انقدر فکر مردم را با مسائل خصوصی مردم مثل شکل و لباس مردم موسیقی گوش دادن مردم و اخیرا زود یا دیر بیدار شدنشون مشوش می کنند تا مردم به فکر عقب افتادگی کشور از بین رفتن استعداد های کشور و بی تخصصی و بی لیاقتی مسئولان فاسد کشور نیفتند تا این حکومت بتونه با فریب مردم همچنان سرمایه های ملی را تلف کنه و اگه کسی بیدار بشه بگه چرا؟ بهش برچسب ضد انقلای مرتد و… میزنند تا صدا در گلو خفه بشه فکر کنید اگر این دختر ایرانی نبود ایا باز هم اینهمه فهش میدادید ایا جرمش ایرانی بودنش نیست اصلا ادم حسابی تو این کاری که او کرد نکن او که در ایران نیست که تو را اغفال کند اینگونه قضاوت ها درباره کسی که هیچ به کار تو کاری نداره متاسفانه فقط از ذهن مغشوش ایرانیا بر میاید که دلیل مغشوش بودنش را بالا گفتم

  3. محمدرضا:

    عشم باران کوثری دوسش دارم بوس بوس

  4. m:

    عیسی به دین خود موسی هم به دین خود

  5. مینا:

    این همه چرا نداره … وقتی یه موضوعی رو حساسیتش رو بیش از حد کنن مردم بیشتر گرایش پیدا میکنن … به نظر من نبود آزادی در ایران باعث این اتفاقات هست و بزودی شاهد بیشتر شدنش هم خواهیم بود تا وقتی سیاست ایران اصلاح نگردد اوضاع اجتماعی و سیاسی و اقتصادی ایران بدتر خواهد شد.

  6. اصغر وانتی:

    من سمیرا خانوم رو که میبینم یاد مرحومہ الکسس تگزاس

  7. اصغر وانتی:

    من سمیرا خانوم رو که میبینم یاد مرحوم الکسس تگزاس میوفتم

  8. ممد:

    ازادی فردی حق انسانهاست

    • لبیک یا ثارالله:

      تو به این میگی آزادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی آزادی از حدش بگذره دیگه آزادی نیست که ، تهاجم فرهنگیه .

    • لبیک یا ثارالله:

      شما به این میگی آزادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی آزادی از حدش بگذره دیگه آزادی نیست که ، تهاجم فرهنگیه .

    • ن:

      سلبریتی هر آدمی نیست ! بخواد نخواد جدا از دولت و حکومت نیست

  9. بیتا:

    چرا اینقد به هم میپرین به کسی هم که گفت امره به معروف حتمی همه اطرافیان تموم شدن فقط مونده انا امره به معروف بشن اونم با این لحن واقعن تاسف داره شما یه نگاه به دینی دبیرستان بندازی شرایطه امره به معروف رو متوجه میشی

  10. حنا:

    آقا امین یعنی میگید آدما باید علاق خودشون،دنیای خودشون و زندگی خودشونو فدای آدمای امثال نظر دهنده های همچین پستی کنن؟پس اختیار چی میشه چرا شما خودتون و علایقتون رو فدای این هنرمندا و اشخاص نمی کنید؟فرهنگ چیزی جدا از زندگی شخصی آدماس.آرایش من لباس من طرز تفکر من جز خصوصی ترین مسائل من و هیچ کس تاکیید میکنم هیچ کس حق دخالت توشونو نداره،در غیر این صورت به حریم خصوصی من تجاوز کرده!آیا شما به دیگران اجازه تجاوز بله حریم خصوصیتون رو میدین؟اینا هرجور رفتار کنن تصمیم بگیرن چه ربطی به بقیه داره خیلی زرنگید خودتونو درست کنین این کارا براتون نون و آب نمیشه

    • از کوزه همان برون تراود که در اوست .:

      تو چه غلطی کردی حنا با بی بندوباریت ؟ بدحجابی و گناه برات نون و اب شده . تجاوز به حریم خصوصی ؟ مگه خیابون حریم خصوصی توئه ؟ خیابان حریم مردمه یعنی همه ی مردم . خیلی از مردم اصیل و بافرهنگ ایرانی خوش ندارند به تیپ بی بندوبار امثال شما نگاه کنن . اونوقت این شماهایی که هزاران گناه میکنی و نگاه ازادانه رو از مردهای مومن میگیری و خیلی هاشون رو به گناه و لجن میندازی . واقعا متاسفم اینقدر بیسواد و خنگ هستید که روی ظاهرتونم تاثیرش رو گذاشته .

      • سمیرا:

        این ایرانی های عقده ای غرب زده مثل گوساله میمونن تقلید برازندشونه . از خودشون هنر اصالت ندارند . بنده خداهای ذلیل و خوار شده .

        • مهری:

          اخرین مصیبتشون باشه ، بنده خداها

          • سامان:

            تسلیت میگم بهشون

      • مریم:

        دهنتو آب بکش،لباس ملت آرایش ملت به تو چ ،اول طرز حرف زدنتو درست کن ، فرهنگ به چیزایی ک جنابالی میفرمایی نیست،یکم فرهنگ داشته باش و به دیگرون نگو بی بندوبار.

  11. حنا:

    یعنی آدم اختیار لباس پوشیدن و تصمیم برای زندگی خودشو نداره؟
    شما که دوست دارین مسلمون باشین با حجاب باشین خب باشین،چیکار به بقیه دارین؟شما مثلا فرهنگ دارین؟فرهنگ چیه دخالت تو زندگی و انتخابای دیگران؟حالا کاش یکی به خودتون بگه لباست بد اخلاقت بد ببین چه قیامتی میکنید!یه ذره انسان باشید!شما یی که به این افراد میگی حیوون (تن آدمی شریف است به جان آدمیت،نه همین لباس زیباست نشان آدمیت)حیوون واقعی تو وجود شماس که حق انتخاب و اختیاری که جز حقوق اولیه هر انسان رو زیر سوال میبرین

    • امین:

      جواب به حنا :
      ادمها اختیار لباس پوشیدن دارند ولی وقتی به مجامع عمومی میرسه دیگه اختیاری نیست باید فرهنگ داشته باشه و رعایت کنه .
      معنی فرهنگ هم معنی که شما گفتید نیست اون میشه اخلاق . اخلاق و شخصیت رو قاطیه فرهنگ نکن .
      معنی فرهنگ یعنی اینکه عاشق فرهنگ و تمدن کشورت باشی و عمل کنی . معنی فرهنگ اینه که در مجامع عمومی مطابق با ارزشهای اون کشور لباس بپوشی .
      اصلا چه دلیلی داره زنی که خانواده داره و همه جوره خانوادش سیرابش میکنن بیاد تو خیابون عقده هاش رو . جدا چه معنی داره حتما از چیزی اب میخوره .

      • حنا:

        آقا امین کی گفته باید واسه طرز لباس پوشیدن سفر رفتن انتخاب کردن باید بیای از این جماعت اجازه بخوای؟این دقیقا چه منطقیه؟پس با این حساب همه باید بیان اینجور جاها بگن مردم من امروز چی بپوشم؟مردم من سفر کجا برم؟مردم من بمیرم یا زنده بمونم؟خنده دار نیست؟اگه نمیدونید بدونید طرز لباس پوشیدن و آرایش هر آدمی جز خصوصی ترین مسائلشه و نه فرهنگ نه دین نه جامعه حق ندارن براش تصمیم بگیرن!

  12. باشما:

    واااااااای خیلی کار بدی کردن بنظرمن اعدام باید بشن خخخخخخخخخخخخخ

  13. نایرا:

    خود اسکلتون خواننده هارو ممنوع فعالیت میکنید بازیگرهارو ممنوع تصویر بعد تازه میگید چرا میرن خو شنقل ها یه نگاه به کاراتون بکنید خخخخخ یعنی خندم میگیره وای از شما مسلمان ها وای…

  14. نایرا:

    واقعا که شما مسلمانها فقط ادعا هستین و فوضولی این و اونو میکنید ذات خودتون رو درست کنید بعد برید به خواننده ها و هم زبانهای خودتون توهین کنید واستون متاسفم هرکاری هم بکنن به شماربطی نداره حالا هی حرص بخورید و بگید اینا صهیونیستن بیذات های اسکل هی برید از حجاب این و اون ایراد بگیرید

  15. علیرضا:

    آقایون دلواپس بزارین مردم زندگیشونو بکنن.

    • نایرا:

      نمیتونن اینا باید یه خودی نشون بدن

  16. آزادی:

    زمانی که مردم رفتن و به جمهوری اسلامی رای آری دادند رو تو فیلماش نگاه کنید..موهاشون هنوز باز بود و رای اری دادند..هیچکس هم اجبارشون نمیکرد…به قول حاج آقا اگه تو یک اتاق ببندنت و از چادر و اسلام تعریف کنن بهتره یا خود طرف با عشق و علاقه انتخابش کنه بهتره؟ کدومش دوام داره..حجاب به چادر نیست..به ذات ادمهاست..به نون ونمکی که سر سفره باباش خورده..

  17. آزادی:

    شما خیلی تند رو هستید..یعنی چی؟ دوست داره با هرکسی که عشقش کشید عکس بندازه..گردن خودش..اگه کاربدیه خدا جزاش رو میده..شما سرت تو لاک خودت باشه..کسی نیاز به شما و امثال شما نداره که هی میخواید نظرتون رو تحمیل کنید..آزادی..آزادی..مگه یه عکس چیه آخه.. اون دنیاتون رو نسوزونید..اونا اگه با یک نفر عکس میندازن یک گناه دارند وشماها با توهین به تمامشون و راست ودروغ بودن قضیه هزاران دروغ..شما فکر خودتون باشید..

    • سوره:

      شما احیانا امر به معروف ونهی از منکر به گوشت خورده؟!
      اگه به ما ربط نداشت خدا واجب نمیکرد

  18. ali:

    الان چرا تبلیغاتتون را تو جم انجام میدین.فیلمای سینماییتون،محصولاتتون

  19. اکرم:

    سلام من خودم همیشه حجاب دارم گرچه خجاب ظاهری کمک میکنه که بیشترمشکلاتمون حل بشه اما یه انسان مدرن وپیشرفته همیشه پرده حجاب مغز وتفکراتش رو نمی دره اینایی که رفتن اونور و الان به قول شما خوش رقصی میکنن اول پرده از تفکرات غلطتشون برداشتن و حالا با عقده گشایی اونارو تخلیه میکنن بعد ۵سال میان میگن دلمون واسه وطن تنگ شده و فرهنگ سلامی ایران مارو قبول نمیکنه خب الان میگیم چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی
    این نظر منه برامم فرقی نداره کی مخالفه که موافق

  20. هستی:

    وقتی این کامنتها رو خوندم متوجه شدم تقریبا همه شون بدجوری سوختند که این طور جواب دادند مخصوصا این خانم افسانه که فکر میکنیم خیلی دیگه ناراحته چون اگه درست فکر کنیم هر کسی ازاده هر جور دوست داره زندگی بکنه ما تو قرن ۱۸ زندگی نمیکنیم

  21. افسانه:

    متاسفم برا خودمون که این آدما رو الگوی خودمون قرار دادیم
    شهدای عزیزمون من شرمندم به خدا شرمندم منو ببخشین که الگوی زندگیموغلط انتخاب کردم شما ها برای چی جنگیدین برای ما , ما ارزششو داشتیم که داغ خودتونو تو دل خانوادتون بذارین بچه هاتون از اینکه فرزند شهیدن سرخورده بشن …. به خدا ارزششو نداشت
    برادر و خواهرای عزیزم به خودتون بیاین ببینید اینا همونایی هستن که ما به اونا پرو بال دادیم حالا اونا کمر همت بستن به شکستن پرو بال افکار و عقایدمون
    به اونا پیشنهاد میکنم فقط یه بار از مسافرت به کشورهای اروپایی صرف نظر کنن و فقط یه بار به شلمچه خودمون برن فقط کافیه هوای اونجا بهشون بخوره منقلبت میکنه …
    من از وقتی رفتم شلمچه یه آدم دیگه ای شدم از وقتی که فیلم مستند جبهه رو دیدم که بسیجی ها داشتن یه تن بی سر رو حمل می کردن دیگه …….
    تو رو خدا به خودتون ظلم نکنید …. عمرمون خیلی کوتاه تر از اونیه که فکرشو کنین به خدا ارزششو نداره

    • سارا:

      بابا تو چه کاره ای این وسط که شرمنده شدی آخه زیاد خودتو ناراحت نکن خاهر

  22. میترا:

    عکس انداختن کنار خواننده هارو نمیدونم و لی مصاحبه با شبکه های که توسط عناصر ضدانقلاب راه اندازی شدن و بغل به بغل ایستادن در کنار بازیگر نماهای خیانتکاری که در فیلمهای ضد ایرانی ایفای نقش کردن واقعا یه خیانت بزرگ به مردم و کشور هست

  23. محمد:

    بابا زرنگ.مقاوم

    • آرین:

      موافق چی دم ازحجاب میزنید.هرکی هرجوردوس داره رفتارمیکنه نمیدونم دیگه داستان بافی چیه

      • خخخخخخخخخ:

        چقدر چندش اورند اه . بی هویت ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.