خوش شانسی ماهان پرستاره برابر “مهمد” تازه وارد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با اولین حضور و باخت سرمربی تیم ملی بر روی نیمکت مهرام و ادامه صدرنشینی دانشگاه آزاد iبه پایان رسید.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در حساس‌ترین دیدار «مهرام مدافع» عنوان قهرمانی مهمان فولاد ماهان اصفهان بود که در نهایت با نتیجه ۶۶ بر ۶۴ تن iبه شکست داد.

مهرام که در این مسابقه اولین تجربه‌اش را با «هدایت مهمد بچیروویچ» پشت سر گذاشت در ابتدا با فاصله‌ای بسیار از حریف عقب افتاد،اما با درخشش ملی‌پوشانش فاصله را جبران کرد و برابر حریف پرستاره‌اش پایاپای حرکت کرد که در نهایت و در ثانیه‌های پایانی پرتاب سه امتیازی نیکولاس گرجستانی سبب شد تا ماهان مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

در این مسابقه که حاشیه‌هایی نیز iبه همراه داشت ، در دقایقی بازی متوقف شد، کادر فنی دو تیم هم iبه تصمیم‌های داوری اعتراض‌هایی داشتند که حاشیه‌های مسابقه را بیشتر کرد.

در دیگر مسابقه دانشگاه آزاد صدر نشین لیگ میزبان شهرداری گرگان بود و با نتیجه ۸۷ بر ۷۳ iبه پیروزی رسید و صدرنشین باقی ماند.

شاگردان مهران شاهین طبع در این مسابقه خانگی با ترکیب حامد حسین زاده، سعید محمدی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و موسی نبی پور وارد زمین شدن و در طرف مقابل، کاوه نور افزا، بابک پاک نژاد، مجتبی بنی عقیل، وارتان بیدروسیان و داوود کیان زاده برای گرگان iبه میدان رفتند.

مسابقه با خوش و بش بابک پاک نژاد و مهران شاهین طبع که دو فصل پیش در مهرام کنار یکدیگر بودند آغاز شد.

دو تیم مسابقه ای نزدیک داشتند و اجازه برتری قاطع iبه حریف نمی دادند. مهمان در دقایق اول بازی iبهتر بود اما رفته رفته دانشگاه آزاد خودش را پیدا کرد و کوارتر اول را ۱۷ بر ۱۶ iبه سود خود iبه پایان رساند.در کوارتر دوم با اینکه دانشگاه آزاد تیم برتر میدان بود اما دو تیم نزدیک iبه هم امتیازآوری می کردند. میزبان با دفاع مناسب و استفاده از موقعیت هایش در این کوارتر نیز با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ iبه پیروزی رسید و نیمه را ۳۸ بر ۳۴ با برد پشت سر گذاشت.

دانشگاه آزاد در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت و از مهمانش پیش افتاد. شاگردان شاهین طبع iبه خوبی در دفاع عمل کردند در نهایت کوارتر سوم را با نتیجه ۲۷ بر ۱۱ iبه سود خود iبه پایان رساندند.

کوارتر نهایی مسابقه نیز در اختیار دانشگاه آزاد بود. میزبان که پیروزی و ادامه صدرنشینی اش را قطعی کرده بود در دقایق پایانی آرام تر بازی می کرد که در نهایت سبب شد شهرداری گرگان در این کوارتر با نتیجه ۲۸ بر ۲۲ برنده شود. با این نتیجه دانشگاه آزاد در سومین دیدارش از لیگ برتر با نتیجه ۸۷ بر ۷۳ iبه پیروزی برسد و سومین بردش را جشن بگیرد.

در زنجان همیاری این شهر میزبان بندرکنگ بود و ۸۴ بر ۶۱ iبه پیروزی رسید، پتروشیمی در شهرآورد ماهشهر صنایع این شهر را با نتیجه ۷۸ بر ۵۹ مغلوب کرد و استقلال زرین قشم در تهران با نتیجه ۸۹ بر ۸۳ نفت سپاهان را از پیش رو برداشت.

جدول رده بندی لیگ برتر پس از پایان هفته سوم:

۱٫دانشگاه آزاد

۲٫پتروشیمی

۳٫همیاری زنجان

۴٫فولادماهان

۵٫مهرام

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.