“خون شحاته مرسی را سرنگون کرد”

فروردین ۱۴۰۳

رهبر حزب ” الستور ” مصر کشته شدن شهید حسن شحاته به دست هواداران رئیس جمهوری معزول مصر را یکی از عوامل اصلی سرنگونی وی و جماعت اخوان المسلمین دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از تسنیم؛ محمد البرادعی رهبر حزب ” الدستور ” مصر و از رهبران برجسته جبهه نجات ملی مصر که رهبری جریان سرنگونی محمد مرسی رئیس جمهوری مصر را برعهده داشت گفت: خون شهید علامه شیخ حسن شحاته و یاران شیعه اش که در مصر ریخته شد سبب سرنگونی رژیم مرسی وجماعت اخوان المسلمین شده است.
 
البرادعی گفت: شهادت شحاته همچون زلزله ای زمین زیر پای اخوان المسلمین و مرسی را به لرزه در آورده است و آنها را این خون سرنگون کرد.
 
دکتر محمد البرادعی در ادامه سخنانش با خبرگزاری رویترز که تمام خبرگزاری های مصری و خارجی آن را پوشش خبری داده اند افزود: جنایت هولناکی که در حق شهید شحاته روی داد سبب شد خون وی نزد پروردگار متعال از جایگاه با عزتی برخوردار شود وبه مثابه زلزله ای در زیر پای مرسی و جماعت اخوان المسلمین همه چیز را زیر پایشان به لرزه در اورد.
 
البرادعی که در قاهره با این خبرگزاری سخن می گفت افزود: من با این شیخ عالی قدر که نمی شناختمش اظهار همدردی می کنم اما شیوه هولناک شهادتش سبب آن شده است تا نزد پروردگار عالم از جایگاه عالی برخوردار باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.