خون شهدای قیام ۱۹ دی قم گواه راستینی برای رهروی مخلصانه و پشتیبانی از نظام است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حجت‌الاسلام شهیدی در پیامی به مناسبت سالروز قیام خونین مردم قم:

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت سالروز قیام مردم قم گفت: بر ساحت ایمان مردم غیور و مومن این تربت مقدس ادای احترام می‌کنیم و در محمل زمانی سالروز حماسه عظیم مردم قم در ۱۹ دی سال ۵۶، یاد و خاطره جمله شهدای این قیام خونین را گرامی می‌داریم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین “محمدعلی شهیدی” نماینده ولی فقیه در بنیاد، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز قیام خونین مردم قم یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشت.

براساس این گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در متن پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

باسمه تعالی

عزت دینی و اقتدار ملی مردم شهیدپرور قم در تاریخ پر شکوه ایران اسلامی پرفتوح است، خون شهدای این شهر مقدس گواه راستینی برای رهروی مخلصانه در نهضت حسینی و پشتوانه‌ای بی بدیلی برای نظام جمهوری اسلامی است.

بر ساحت ایمان مردم غیور و مومن این تربت مقدس ادای احترام می‌کنیم و در محمل زمانی سالروز حماسه عظیم مردم قم در ۱۹ دی سال ۵۶، یاد و خاطره جمله شهدای این قیام خونین را گرامی می‌داریم.

از درگاه خدای متعال؛ توفیقات مضاعف خانواده معزز شهدا و ایثارگران قم را در حمایت از ولایت و رهروی از خط سرخ شهادت، مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.