خوک‌ های خبیث بالاخره به بازار آمدند

بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که بازی «خوک‌های خبیث» هم سبکی مشابه با انگری بردز داشته باشد و با پرتاب کردن خوک ها به سمت پرندگان، مراحل به پایان رسند. اما خیلی از ما فراموش کرده بودیم که خوک‌ها نمی‌توانند پرواز کنند!

نارنجی: حدود یک ماه پیش خبر از انتشار بازی جدید Rovio دادیم و اکنون این بازی به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفته است. خوک های دوست داشتنی سری بازی های انگری بردز این بار در نقش اول ظاهر شده اند و می‌خواهند مجددا تخم پرندگان را بدزدند و این شما هستید که باید آن‌ها را در این راه، هدایت نمایید.

سرانجام خوک‌های خبیث عرضه شد: همیشه پای یک تخم مرغ در میان است

شاید بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که بازی «خوک‌های خبیث» هم سبکی مشابه با انگری بردز داشته باشد و با پرتاب کردن خوک ها به سمت پرندگان، مراحل به پایان رسند. اما خیلی از ما فراموش کرده بودیم که خوک‌ها نمی‌توانند پرواز کنند! پس چگونه قرار است به سراغ تخم مرغ ها برویم؟

سرانجام خوک‌های خبیث عرضه شد: همیشه پای یک تخم مرغ در میان است

شما در این بازی باید با وسایلی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، ماشین هایی را برای حمل و نقل خوک‌ها طراحی کنید. این قسمت بازی به شدت سرگرم کننده است چرا که ابزارهای بسیار متنوعی برای ماشین سازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای مثال می‌توانید به ماشین خود بادکنک ببندید تا آن را به پرواز در بیاورید یا به کمک یک موتور آتشین، با سرعت از روی دره ها بپرید. به نوعی می‌شود «خوک‌های خبیث» را ترکیبی از دو بازی «پرندگان خشمگین» و « الکس فوق‌العاده » دانست. در این نسخه از بازی بیش از ۶۰ مرحله طراحی شده است که در صورت پشت سر گذاشتن همه آن ها با سه ستاره، ۳۰ مرحله بازی پازلی جدید نیز برای شما گشوده خواهد شد.

سرانجام خوک‌های خبیث عرضه شد: همیشه پای یک تخم مرغ در میان است

اگر شما هم مثل من برای این بازی فوق‌العاده و شخصیت های دوست داشتنی اش هیجان زده هستید، بیش از این صبر نکنید و هرچه سریع تر جدید ترین محصول کمپانی Rovio را دریافت کنید.

قیمت : رایگان برای اندروید – ۰.۹۹ دلار برای آی‌او‌اس – ۴.۹۹ دلار برای مک

سرانجام خوک‌های خبیث عرضه شد: همیشه پای یک تخم مرغ در میان است


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مسعود:

    سلام بازی قشنگیه خوشم اومد ولی بعد از چند مرحله کد رجیستری می خواد

  2. aliaa:

    خیلی بازیه باحالیه.مرسی از اینکه این که این بازیو تو وبتون گذاشتین.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.