خیابان های قزوین و شهید عرب در منطقه ۱۰ به فرش گل مزین می گردد

۲۳ آبان ،

شهردار منطقه ۱۰ از اجرای عملیات ایجاد فرش گل زینتی در خیابان های قزوین و شهید عرب به وسعت ۷۵۰ متر مربع خبر داد .

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۱۰ ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت  : با برنامه‌ریزی های صورت گرفته این طرح در ادامه اجرای عملیات بسیارزیباسازی و ایجاد فضای سبز داخل شهری به منظور بهبود محیط زیست و بسیارزیباسازی فضای شهری ، تاثیرگذاری مثبت بر آلودگی هوا و ایجاد چشم انداز مناسب در حال اجراست و تاچند روز آینده به اتمام می رسد . 
وی افزود : به لحاظ اهمیت وجود بقعه متبرکه امام زاده معصوم (ع) در خیابان قزوین و تردد شهروندان همچنین ایجاد بسیارزیبایی بصری ، فرشی از گل به مساحت ۳۵۰ مترمربع در شیب کنار غربی امامزاده معصوم (ع)  گسترده شد . 
شهردار منطقه افزود :  این فرش گل به صورتی طراحی شده که با تغییر فصل رنگ فرش نیز با کاشت انواع گیاهان عوض می گردد و آبیاری آن از طریق سیستم مکانیزه بارانی انجام  می گردد .
عظیمی خاطر نشان کرد : همچنین عملیات بازپیرایی باغچه محوطه خارجی بقعه امام زاده معصوم (ع)  به طول ۲ هزار متر شامل خاکبرداری ، خاکریزی ، لوله کشی و کاشت انجام شده و انواع گیاهان شامل گلهای فصلی ، درخت و رختچه در آن غرس خواهد شد . 
به گفته شهردار منطقه علاوه بر اقدامات انجام شده ، ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی این بقعه متبرکه  بهسازی و مرمت شده و  با تعویض ملزومات و تجهزات ۲ چشمه فرنگی نیز برای تسهیل دراستفاده  معلولین و سالمندان در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه عملیات ایجاد فرش گل در بوستان هزار شهید واقع در خیابان شهید عرب نیز به متراژ ۳۰۰ متر انجام شده تصریح کرد : این فرش گلها با نشا گل های فصلی شامل، انواع کلم ، رزماری ، بنفشه و … در رنگبندی متنوع ایجاد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.