«خیابان یک طرفه» از پردیس سینمایی قلهک گذشت

گزارش سینماپرس از مراسم افتتاحیه فیلم فلاح پور/

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم ویدیوئی «خیابان یک طرفه» به کارگردانی اسماعیل فلاح پور شب گذشته ۲۶ تیر ماه در پردیس سینمایی قلهک با حضور عوامل فیلم اکران شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در این مراسم که ساعت ۲۱ با حضور عده زیادی از تماشاگران آغاز شد، کلیپی از هنرمندان فقید سینمای ایران روی پرده نقش بست که با تشویق زیادی از سوی حاضران همراه شد.

پس از پخش این کلیپ از عوامل فیلم «خیابان یک طرفه» از جمله پژمان بازغی، لادن طباطبایی، سیاوش خیرابی، جعفر دهقان تقدیر شد.

پیش از تقدیر از هر کدام از بازیگران سکانسی یک دقیقه ای از بازی آن ها نمایش داده می شد که جالب توجه بود.

پژمان بازغی در این مراسم گفت: فکر نمی کردم چنین استقبال بی نظیری از مراسم افتتاحیه شود به طوری که فکر می کردم جایی برای نشستن پیدا نکنم البته ناراحتم که خیلی از حاضران ناچارند فیلم را ایستاده تماشا کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم حساسیت های بی موردی که برای این فیلم وجود دارد از بین برود و این فیلم بتواند با دریافت پروانه نمایش در سینماها اکران شود.

اسماعیل فلاح پور؛ کاگردان «خیابان یک طرفه» هم ضمن تقدیر از عوامل فیلم اظهار کرد: اگر در مراسم تقدیر اسم برخی از عوامل فراموش شده عذرخواهی می کنم.

با پایان مراسم تقدیر، فیلم «خیابان یک طرفه» اکران شد و از میان تماشاگران فراوان فیلم ۵۰۰ نفر برگه نظرسنجی فیلم را پر کردند و از فیلم رضایت داشتند.

سید جمال ساداتیان، حسین محجوب، سحر قریشی، مهدی عظیمی امیرآبادی؛ قائم مقام مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی و حسن رزاق کریمی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۳۳۸


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.