خیانت اردن به فلسطین کامل شد

۳۱فروردین۱۳،

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حکومت پادشاهی اردن هاشمی با در اختیار قرار دادن فضای هوایی خود به هواپیماهای رژیم اشغالگر قدس، خیانت خود به فلسطین را کامل کرد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر “سید حسن فیروزآبادی” رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بازکردن مرزهای اردن هاشمی به روی القاعده برای کشتار مردم در سوریه اعتبار آن کشور را نزد مسلمانان به‌شدت تنزل داده است.

این مقام عالی‌رتبه نیروهای مسلح در خصوص همکاری اردن با متجاوزان غربی و صهیونیست‌ها افزود: بعد از متنبه شدن کشورهای دیگر همسایه‌ سوریه، این نشانه ارزیابی غلط اردن از وضعیت منطقه است که دست به همکاری نظامی با القاعده زده است.

سرلشکر فیروزآبادی اذعان داشت: در حالی که اتحادیه عرب مساله سوریه را سیاسی می‌داند، اقدامات نظامی اردن، خود ایجاد خدشه در جهان عرب توسط این کشور عربی به حساب می‌آید و مصالح امت اسلامی را تهدید می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به شکست خوردن متجاوزان سوریه درجبهه‌های مختلف خطاب به سردمداران کشورهای منطقه تأکید کرد: مقامات پادشاهی اردن از چشم‌داشت صهیونیست‌ها به اشغال بخشی از سرزمین اردن بی‌اطلاع نیستند.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.