خیز فیلیپس برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند

۲۳اردیبهشت،

 

شرکت فیلیپس که در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند محبوبیت چندانی ندارد، تصمیم گرفته محصولی را در این زمینه با نام W8510 با پردازنده چهار هسته‌ای وارد بازار کند.
 
شرکت فیلیپس که تخصص چندانی در حوزه تلفن‌همراه ندارد، هم تصمیم گرفته است وارد این بازار شود و در همین راستا قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود مبتنی بر پردازنده چهارهسته‌ای ژوئن امسال روانه بازار کند.
 
به گزارش فارس به نقل از پی‌آرنیوز‌وایر، هر هسته پردازشگر در پردازنده چهارهسته‌ای گوشی هوشمند تازه فیلیپس توانی معادل ۱٫۲ گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و برای این محصول از باتری ویژه این شرکت موسوم به Xenium استفاده است.
 
این شرکت که در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند محبوبیت چندانی ندارد، تصمیم گرفته این محصول را با نام W8510 با پردازنده چهارهسته‌ای وارد بازار کند تا از این طریق مورد توجه کاربران قرار گیرد.
 
طراحی این گوشی هوشمند بر پایه سمبل‌های ریاضی و عناصر هندسی است که از این نظر گوشی هوشمند یاد شده را زیبا و متمایز می‌کند. این محصول به بدنه فلزی براق مجهز شده است و کاربران می‌توانند در نمایشگر لمسی ۴٫۷ اینچی آن تصاویر را کیفیت HD و به صورت شفاف ملاحظه کنند.
 
نمایشگر این گوشی هوشمند زاویه دید ۱۸۰ درجه دارد و این طور که گفته می‌شود، گوشی هوشمند Philips Xenium W8510 تا کمتر از دو ماه دیگر به دست کاربران جهانی می‌رسد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.