دادستان‌های کشورهای اسلامی با همگرایی بیشتر پاسخ استکبارجهانی را بدهند

حجت‌الاسلام قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: دادستان‌های کشورهای اسلامی با همگرایی بیشتر به راحتی می‌توانند از مواضع خود دفاع کرده و پاسخ استکبار جهانی را بدهند.

حجت الاسلام موسی قربانی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،در واکنش به ساخت فیلم موهن درباره پیامبر(ص) اظهار داشت: مسلمانان جهان باید پاسخ مناسبی به این اقدام قبیح امریکا و صصهیونیست بدهند.

این قاضی دیوان عالی کشور افزود: اکثر مردم مسلمان جهان در مورد این اقدام توهین‌آمیز واکنش نشان داده‌اند ولی متاسفانه همه حکومت‌های مسلمان این اقدام را محکوم نکرده‌اند و حتی در مقابل واکنش‌های مردمی ایستاده‌اند، این امر بیانگر عدم همگرایی حکومت‌های مسلمان تبار است.

این قاضی دیوان عالی کشور با اشاره به پیشنهاد سخنگوی دستگاه قضا درباره پیگیری کیفری این اقدام شوم از سوی دادستان‌های کشورهای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دادستان‌های کشورهای اسلامی از همگرایی لازم برخوردار نیستند و نمی‌توان انتظار داشت که در این زمینه به جمع‌بندی مناسبی برسند و اقدام کیفری علیه آن صورت دهند.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: دادستان‌های کشورهای اسلامی با همگرایی بیشتر به راحتی می‌توانند از مواضع خود دفاع کرده و پاسخ استکبار جهانی را بدهند.

“انتهای پیام”/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.