دادگاه اخلال گران بازار سکه و ارز برگزار می شود

یکشنبه ۱۸ تیر – ۰۵:۵۲:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

دادستان عمومی و انقلاب تهران از برگزاری دادگاه اخلال گران در بازار سکه و ارز در آینده نزدیک خبر داد. 
 به گزارش خبرگزاری ممتاز، ‌ عباس جعفری دولت‌آبادی در پایان چهاردهمین جلسه ‌رسیدگی به پرونده‌ بزرگ فساد مالی در جمع خبرنگاران افزود: در این باره پرونده ای تشکیل و منجر به صدور کیفرخواست شده است و هنگامی که محاکمات صورت گیرد رسانه ها در جریان آن قرار خواهند گرفت.
جعفری دولت‌آبادی گفت: متهمان کسانی هستند که با خرید روزانه تعداد زیادی سکه تلاش می‌کردند بازار را ملتهب کنند البته آنان از نظرعقیدتی به گروه‌های خاصی وابسته هستند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در مورد برگزاری دادگاه دو مداح نیز گفت: دادگاه نقصی در مرحله‌ دادسرا مشاهده کرد که بخشی به کیفرخواست مربوط بود بنابراین پرونده به دادسرا اعاده شد تا نقایص رفع شود.
خبرنگاری در مورد اجرا نشدن احکام فائزه هاشمی و علی‌اکبر جوانفکر پرسید که دادستان تهران در پاسخ گفت: سؤالات تکراری پاسخی ندارد.
جعفری دولت‌آبادی در مورد پرونده ضرب و جرح یک روحانی در چند روز اخیر گفت: این پرونده در بخش عمومی منجر به صدورکیفرخواست شد زیرا این امر مستلزم تکمیل نظریه پزشکی قانونی بود.
وی درخصوص حادثه‌ پارک طالقانی و درگیری چند شرور نیز گفت: پلیس چند نفر را دستگیر کرده و این پرونده در دادسرا تحت رسیدگی است بنابراین موضوع از نظر ما خاتمه یافته زیرا این حادثه درگیری میان خود اشرار بوده است.
خبرنگار دیگری با اشاره به سخنان استاندار تهران درخصوص ارسال پرونده‌ شایعه‌سازان آلودگی آب تهران از دادستان تهران توضیح خواست  که دادستان گفت: چنین موضوعی را نشنیده‌ایم وخود شایعه بی مبناست.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۸۱۷۵۲۳۳۳۷۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.