دادگاه ایهود المرت به تعویق افتاد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

در پی بستری شدن شاهد اصلی پرونده فساد علیه نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، دادگاه وی به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، نام این شاهد تحت “حکم سکوت” در قانون مطبوعات رژیم صهیونیستی فاش نشده است. همچنین هنوز وقت دقیق از سرگیری دادگاه ایهود المرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تعیین نشده است.

علاوه بر این، بیماری این شاهد اصلی در پرونده المرت مشخص نمی باشد و این شاهد از ماه سپتامبر سال جاری در بیمارستان بستری است.

دادگاه المرت در اصل بر اساس شهادت این شاهد استوار است. وی چهار بار در هفته و هر بار پنج ساعت علیه المرت شهادت داده است.

پرونده فساد زمین‌خواری یکی از بزرگترین پرونده‌های رشوه‌خواری و تلقب اقتصادی در تاریخ رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. علاوه بر المرت، ۱۵ تن دیگر هم در این فساد دست دارند.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در پروژه ساخت یک اقامتگاه دو طبقه در بیت‌المقدس و ساخت‌وساز چند ساختمان دیگر دست داشته‌ است. وی در وقت ارتکاب این جرایم شهردار بیت‌المقدس و پس از آن وزیر صنعت، معدن و تجارت کار بوده است.

در پی وخامت حال شاهد اصلی این پرونده، دیوید روزن، قاضی دادگاه منطقه‌ای تل‌آویو در ماه سپتامبر اعلام نمود که این پرونده باید در مسیر دیگری و با شکل تازهی تشکیل شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ماه ژوییه سال جاری میلادی از دو اتهام تبرئه شد که هر دوی آن‌ها مربوط به فساد مالی می‌شدند. با این حال، وی همچنان به اتهام سوء استفاده از اعتماد مردم در استفاده شخصی از سرمایه‌گذاری‌های خارجی گناهکار است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.