دارا خبر داد: فعالیت بیش از ۲۱۵۰ کانون فرهنگی هنری در دانشگاه‌های کشور

۰۶م اسفند ،

14-421.jpg

چهارمین همایش رویش متشکل از گردهمایی بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه‌های سراسر کشور و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی هنری کانون‌های دانشگاهی امروز با حضور مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم در محل نمایشگاه‌های دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ جلیل دارا با بیان اینکه در حال حاضر دارای بیش از ۲۱۵۰ کانون فرهنگی هنری در دانشگاه‌ها هستیم، اظهار کرد: ۱۱۰۰ کانون از این تعداد طی چهار سال قبل به جمع کانون‌ها اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری، سلایق مختلف فرهنگی را در خود جمع کرده‌اند، عنوان کرد: در چهارمین همایش ملی رویش، بیش از ۱۵ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد و از ۶۴ کانون در ۲۷ رشته تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گفته وی از جمله رشته‌های شرکت کننده که مورد تقدیر قرار خواهند گرفت شامل کانون‌های قران و عترت، اجتماعی فرهنگی، شعر و ادب، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، فیلم و عکس، تئاتر و غیره است.

وی عنوان کرد: چهارمین همایش ملی رویش با همکاری مشترک وزارت علوم و دانشگاه‌ امیرکبیر و به میزبانی این دانشگاه در حال برگزاری است و این نمایشگاه تا هشتم اسفندماه پذیرای دانشجویان می‌باشد.

به گفته وی اختتامیه چهارمین همایش ملی رویش نیز روز سه‌شنبه خواهد بود که طی آن از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که کانون‌های فرهنگی به نحو مناسب در مسیر تعیین شده حرکت کنند می‌توانند در تحکیم هویت دینی و ایرانی اسلامی نقش مهمی ایفا کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.