دارا درگفتگو با آریا خبر داد: آغاز مرحله سوم اعزام دانشجو به مشهد مقدس از اواخر اردیبهشت

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۰۱:۱۷:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم با پایان یافتن مهلت ثبت نام اولیه سومین مرحله اعزام دانشگاهیان به مشهد مقدس ،از اعلام  نتایج قرعه کشی این دوره خبر داد.
جلیل دارا، مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار علمی آموزشی آریا،با اعلام این خبر افزود: روز گذشته قرعه کشی جهت اعزام ها به صورت اینترنتی انجام شد که از طریق ارسال پیامک به منتخبین اطلاع داده خواهد شد و نیاز است افراد منتخب جهت نهایی کردن ثبت نام خود به سایت:www.zaaer.irمراجعه و اقدامات بعدی را جهت اعزام انجام دهند.
وی اضافه کرد: مدت اقامت در مشهد مقدس همچون دوره های گذشته ۳ شب و ۴ روز خواهد بودو دانشگاهیان از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند شد.
وی ادامه داد:ثبت نام مرحله سوم اعزام دانشگاهیان به مشهد مقدس از ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه داشت که در این مدت حدود ۱۰ هزار نفر از دانشگاهیان ثبت نام کردند.
دارا در پایان به زمان اعزام دانشگاهیان در این مرحله اشاره کرد و گفت : اعزام ها در این دوره از اواخر اردیبهشت آغاز خواهد شد و تا اواسط آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که در هر هفته دو کاروان از دانشگاهیان به سفرمشهد مقدس مشرف می شوند.
                 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۳۱۷۳۵۴۳۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.