داروی طبیعی “حملات میگرن”

فروردین ۱۴۰۳

زمانی که اشخاص دچار حملات میگرن و سردرد می شوند می توانند با انجام کارهایی ساده اما موثر از شدت یافتن این عارضه جلوگیری نمایند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اشخاص مبتلا به بیماری انسدادی مزمن ریوی اغلب از سردرد شکایت دارند این اشخاص معمولاٌ دچار درد میگرن بویژه در اوایل صبح می شوند. 

گفتنی است عوامل متعددی در بروز این اتفاق موثر است از جمله “آدرنالین” ، که به تنظیم انقباض رگ های خونی می پردازد و به هم خوردن آن سبب بروز حملات میگرنی در اشخاص می گردد. 

بررسی ها نشان می دهند اشخاص مبتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه ( مجموعه ای از بیماری های ریوی از جمله برونشیت مزمن ، آمفیزم و بیماری انسدادی مزمن راه های هوایی ) اغلب از سردرد درد هنگام صبح شکایت دارند. 

دانشمندان سبب بروز این عارضه را در مبتلایان عمیق نفس نکشیدن آنها به اندازه کافی در شب عنوان کردند که سبب می گردد “دی اکسید کربن” در خون بسیار شده و در عین حال سطح اکسیژن خون کاهش یابد. 

پزشکان به این دسته از اشخاص پیشنهاد می کنند که همواره در یک محیط دارای تهویه مناسب استراحت نمایند و یا پنجره اتاق خود را به حالت نیمه باز نگه دارند تا جریان هوا به راحتی در اتاق مبادله شود. 

استفاده از مواد معطر مانند عطر برای این دسته از اشخاص پیشنهاد نمی شود به ویژه در هنگام استراحت می تواند سبب تشدید علائم در آنها شود. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.