داریوش ارجمند و معضل فرزند خطاکار+عکس

۲۷ آبان ،

به گزارش تفسیری شبکه ایران، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یه تیکه زمین» به کارگردانی مهدی کرم‌پور و تهیه‌کنندگی تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی که اواسط مهرماه در تهران کلید خورده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷۵ درصد از آن مقابل دوربین رفته است.


گروه تولید این روزها مشغول ضبط تصاویر در یکی از خانه‌های محله اختیاریه تهران است. این لوکیشن در داستان منزل احمد (کوروش تهامی) پسر بزرگ حاج حیدر معرفی می‌شود.


داریوش ارجمند در این سریال نقش مردی به نام حاج حیدر را دارد که یک نانوایی سنگکی را در یک محله قدیمی اداره می‌کند. این در حالی است که پسران او احمد و محمود در کارخانه کوچکی آرد مرغوب برای پخت نان‌های فانتزی تولید می‌کنند. این آرد از گندمزار حاج حیدر تهیه می‌شود و کیفیت خوبی دارد، اما محمود که جوانی طمعکار است، در آرد مواد اضافه و ناخالصی وارد می‌کند که گلایه اهالی محله را به دنبال می‌آورد و… .


«یه تیکه زمین» یک درام اجتماعی است که ویژه پخش در ایام محرم تولید می‌شود و قرار است در ۱۲ قسمت از دوشنبه هفته آینده هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما شود.


رویا تیموریان‌،شراره دولت‌ابادی، آتیلا پسیانی‌، عنایت بخشی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن،‌ حدیث میرامینی و امیر حسین رستمی از دیگر بازیگران اصلی سریال است. نگارش فیلمنامه را نیز علی‌اکبر محلوجیان عهده‌دار است که سال قبل در همین ایام سریال «فرات»(مازیار میری) را روی آنتن این شبکه داشت.

«یه تیکه زمین» اولین تجربه سریال‌سازی مهدی کرم‌پور است که این روزها سینمایی «پل چوبی» را با بازی هدیه تهرانی،مهران مدیری، مهناز افشار و بهرام رادان آماده اکران دارد.

سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.