داریوش پیرنیاکان استعفا داد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

داریوش پیرنیاکان، روز قبل ۲۹ مهرماه، از سمت دبیر و سخنگویی خانه موسیقی استعفا داد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ خبر استعفای داریوش پیرنیاکان از سمت دبیر و سخنگویی خانه موسیقی از سوی پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی خانه موسیقی انتشار یافت.

سایت خانه موسیقی در توضیح سبب این استعفا به نقل از داریوش پیرنیاکان آورده؛ چند سالی دبیر و سخنگوی این نهاد بودم، اما به دلایلی از جمله برای استراحت کناره‌گیری کردم.

داریوش پیرنیاکان، نوازنده تار و ‌سه‌تار، از اعضای هیات موسس خانه موسیقی است و در چند دوره دبیر و سخنگوی این نهاد بود. همچنین در بخش دیگری از این خبر عنوان شده هیات مدیره خانه موسیقی در جلسه آینده دبیر و سخنگوی تازه را معرفی خواهد کرد.

ذکر این مطلب از سوی پایگاه اینترنتی خانه موسیقی دربارهٔ معرفی سخنگوی تازه حکایت از آن دارد که خانه موسیقی استعفای داریوش پیرنیاکان را پذیرفته است.

لازم به یادآوری است؛ داریوش پیرنیکان هفته قبل در جشن خانه موسیقی انتقادات تندی را نسبت به وضعیت موسیقی در کشور اعلام کرد. او در سخنانش از لزوم به رسمیت شناخته شدن موسیقی در ایران گفت و از مراجع کشور خواست تا نسبت به حرام نبودن موسیقی ابهام زدایی کنند.

سخنان این موسیقی‌دان طی هفته قبل حرف و حدیث‌های بسیاری را به دنبال داشت و در همین رابطه خانه موسیقی در مقابل این سخنان به صورت رسمی اعلام کرد: «سخنان پیرنیاکان نظر شخصی است».

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.