داستانک/ سرگذشت اسکناس ۱۰۰ یورویی!

شب که می‌شود حوصله‌ها مانند سایه ماه کوتاه است و کمرنگ. داستانک، قلقلکی کوتاه برای فکر و روحمان است تا در ساعات پایانی شب، لحظات کوتاه امروز را با خواندن جملاتی کوتاه بهتر و بیشتر قدر بدانیم.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

 درست هنگامی که همه مردم شهر، در یک بدهکاری به سر می برند و هر کدام بر مبنای اعتبارشان زندگی را می گذرانند؛ ناگهان، یک مرد بسیار ثروتمند وارد شهر می شود. وارد تنها هتلی که در این ساحل است می شود، اسکناس ۱۰۰ یورویی را روی پیشخوان هتل می گذارد و برای بازدید اتاق هتل و انتخاب آن به طبقه بالا می رود. صاحب هتل اسکناس ۱۰۰ یورویی را برمی دارد و در این فاصله می رود و بدهی خودش را به قصاب می پردازد. قصاب اسکناس ۱۰۰ یورویی را برمی دارد و با عجله به مزرعه پرورش بوقلمون می رود و بدهی خود را به مزرعه دار می پردازد. مزرعه دار، اسکناس ۱۰۰ یورویی را با شتاب برای پرداخت بدهی اش به تامین کننده خوراک بوقلمون و سوخت می دهد.
تامین کننده سوخت و خوراک برای پرداخت بدهی خود اسکناس ۱۰۰ یورویی را با شتاب به شهردار شهر که به او بدهکار بود می دهد. شهردار هم اسکناس را با شتاب به هتل می آورد زیرا او به صاحب هتل بدهکار بود چون هنگامی که دوست خودش را یک شب به هتل آورد اتاق را به اعتبار کرایه کرده بود تا بعدا پولش را بپردازد. حالا هتل دار اسکناس را روی پیشخوان گذاشته است. در این هنگام فرد ثروتمند پس از بازدید اتاق های هتل برمی گردد و اسکناس ۱۰۰ یورویی خود را برمی دارد و می گوید از اتاق ها خوشش نیامده است و شهر را ترک می کند در حالی که هیچ کس صاحب پول نشده و همه بدهی های خود را صاف کرده اند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.