داستان اسباب‌بازی ۴ ساخته می‌شود

سینما و تلویزیون > پویانمایی
کمپانی والت دیزنی اعلام کرد در تدارک تولید قسمت تازه‌ای از «داستان اسباب‌بازی» است.

به گزارش فارس، این کمپانی زمانی برای اکران عمومی این فیلم اعلام نکرده، اما اهل فن می‌گویند بعید می‌دانند تا زودتر از ۴ سال دیگر آماده نمایش شود.

مسئولان کمپانی والت‌دیزنی می‌گویند قصه جذابی برای چهارمین قسمت مجموعه فیلم پرفروش خود پیدا کرده‌اند و اندرو استانتن و جان لستر مشغول نوشتن فیلم‌نامه‌ای بر اساس آن هستند.

تام هنکس، مایکل کیتن، جان کیوزاک، تیم آلن و جودی بنسن از جمله بازیگرانی هستند که تا به حال دعوت به همکاری با این پروژه شده‌اند.

هنکس یک بار دیگر صدای خود را به کاراکتر اصلی قصه وودی قرض خواهد داد و تعدادی کاراکتر تازه هم به جمع شخصیت‌های قبلی قصه اضافه می‌شوند.

شرکت کامپیوتری پیکسار و کمپانی والت دیزنی که «داستان اسباب بازی ۴» را تولید می‌کنند، حاضر به افشای خط اصلی قصه آن نشده‌اند.

هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده و مشخص نیست یکی از سازندگان سه قسمت قبلی آن را کارگردانی خواهد کرد، یا این که فرد تازه‌ای آن را خواهد ساخت.

پس از اکران عمومی موفقیت‌آمیز قسمت سوم این انیمیشن کامپیوتری در سال ۲۰۱۰ و فروش بالای آن در سینماهای سراسر جهان، منتقدان و تحلیل‌گران سینمایی از تهیه‌کنندگان آن خواستند قسمت چهارم این فانتزی ماجراجویانه و خانوادگی را تهیه کنند.

«داستان اسباب بازی ۳» به کارگردانی لی اونریچ موفق شد بالای یک میلیارد دلار در سطح جهان ( آمریکا و بقیه کشورهای جهان) فروش کند.

منتقدان سینمایی هم یکپارچه این فیلم را تحسین کردند و مراسم اسکار هم جایزه بهترین اسکار انیمیشن سال را به آن اهدا کرد.

اولین قسمت «داستان اسباب بازی» در سال ۱۹۹۵ اکران عمومی شد و با این فیلم، ژانر سینمای انیمیشن دچار یک انقلاب و دگرگونی کامل شد.

این فیلم به کارگردانی جان لستر اولین انیمیشن دنیای سینما بود که به شیوه کامپیوتری تولید شد و حال و هوای سنتی (که انیمیشن‌ها به کمک دست انیماتورها طراحی و خلق می‌شد) داشت.

دومین قسمت فیلم در سال ۱۹۹۹ به نمایش عمومی درآمد و موفقیت قسمت اول را تکرار کرد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.