داستان فسخ قرارداد استراماچونی – ایسنا

هرچند هنوز باشگاه استقلال به خبر فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی خود واکنش نشان نداده است اما یک روزنامه‌نگار ایتالیایی مدعی شده است که استراماچونی قراردادش را با استقلال فسخ کرده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، جانلوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی که از ابتدای حضور استراماچونی در استقلال، اخبار اختصاصی سرمربی استقلال را منتشر می‌کرد، در ادعایی جدید خبر از فسخ یک طرفه قرارداد این مربی داد.

هم‌چنین او بیانیه‌ای از سوی استراماچونی منتشر کرده که در بخشی از آن به نقل از سرمربی ایتالیایی استقلال نوشته است: قرارداد کادرفنی استقلال به صورت یک طرفه فسخ شده است.

سرمربی ایتالیایی استقلال در ادامه این بیانیه از بازیکنان و هواداران این تیم بابت این مدت تشکر کرده و ابراز امیدواری کرده که در دوباره یکدیگر را در آینده ببینند.

باشگاه استقلال هنوز به خبر استعفای استراماچونی  واکنش نداشته است. هم‌چنین اخباری مبنی بر انتخاب زرینچه به عنوان سرمربی موقت استقلال در دیدار فردا (دوشنبه) با پیکان منتشر شد که دلیل آن حضور امروز فتحی در تمرین استقلال و جلسه‌ای که با زرینچه و برخی بازیکنان این تیم داشت، است با این حال هنوز موضع رسمی‌ای راجع به این خبر هم گرفته نشده است.

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال دیروز (شنبه) خبر از پرداخت مطالبات استراماچونی داده بود و به هواداران استقلال قول داده بود که این مربی حفظ می‌شود اما به نظر می‌رسد، این قول مدیرعامل آبی‌ها هم عملی نشده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.