«داستان وحشت آمریکایی» این بار در آسایشگاه بیماران روانی+ فیلم

به گزارش خبرآنلاین، فصل دوم سریال «داستان وحشت آمریکایی» که نویسندگانش رایان مورفی و براد فالچوک، نویسندگان سریال بسیار موفق «گلی» هستند، «داستان وحشت آمریکایی: آسایشگاه بیماران روانی» نام دارد. همانطور که در فصل اول یک خانه مجلل محل وقوع جنایت‌های بیشمار در طی چندین و چند دهه بود، در فصل دوم این آسایشگاه بیماران روانی محل وقوع ماجراهای هولناکی است.

 

تا کنون دو تیزر از فصل دوم این سریال منتشر شده است، در تیزر اول زنی در یک باغ قطعات بریده شده بدن انسان را دور می‌ریخت و در تیزر دوم یک راهبه سفیدپوش لباسی آبی را برای شخصی که نمی‌بینیم به اتاقی می‌برد و در آخرین لحظه نگاهی هراس‌آور به دوربین/بیننده می‌اندازد.

 

هنوز داستان فصل دوم فاش نشده است، اما این نکته تائید شده که از بین بازیگران فصل اول تنها جسیکا لنگ در فصل دوم حضور خواهد داشت، او در این فصل نقش یک راهبه در دهه ۱۹۶۰ میلادی را بازی می‌کند.

 

آسایشگاه بیماران روانی این سریال محل نگهداری جنایتکارانی روان‌نژند است. احتمالا مانند فصل اول، روح سرگردان قربانیان و مردگان این آسایشگاه حضوری چشمگیر در سریال داشته باشند و تشخیص واقعی یا غیرواقعی بودن شخصیت‌ها نیز مثل فصل قبل کار دشواری باشد.

 

فصل دوم «داستان وحشت آمریکایی» ماه اکتبر از شبکه اف‌ایکس روی آنتن می‌رود.

 

هالیوودریپورتر / ۱۹ اوت / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۷۲۴۱

دانلود تیزر داستان وحشت آمریکایی ۲   دانلود تیزر داستان وحشت آمریکایی ۲


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.