داشتن کارت نظام پزشکی در روز ثبت نام الزامی است

۱۰م دیماه ،
ممتاز نیوز : در آستانه ثبت نام از نامزدهای ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی، دکتر طباطبایی استاد کرسی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: همه‌ تلاش ما برای این انتخابات، فراهم کردن محیطی آرام و سالم و با حضور اکثریت است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ؛ دکتر طباطبایی با توجه به شرایط انتخاب شوندگان در انتخابات نظام پزشکی افزود: نامزدهای انتخابات باید ازگروه پزشکی یعنی، دندانپزشک، داروساز، ماما و یا لیسانسیه‌هایی که مجاز به انتخاب شدن می باشند باشند؛ در شهری که پروانه طبابت دارند شرکت کنند و نمی‌توانند در دو شهر شرکت کنند، همچنین انتخاب شوندگان باید متدین به دین اسلام، انسانی سالم و درستکاری باشند، از جمله شرایط نامزدی این انتخاب است.

عضو هیات اجرایی تاکید کرد، کسانی که می‌خواهند در این انتخابابت شرکت کنند؛ باید کارت نظام پزشکی خود را همراه داشته باشند. دکتر طباطبایی گفت: یک هفته قبل ازانتخابات اسامی در جراید منتشر می‌شود، امیدوارم که این رقابت، رقابتی سالم و در محیطی آرام و شفاف و با ضوابط شورای عالی نظام پزشکی و وزارت بهداشت و با رعایت شئونات اسلامی باشد، برگزار شود.

وی به تاریخ، روز و مکان انتخابات اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این دوره از روز سه شنبه ۵ دی ماه از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر در موزه تاریخ پزشکی ایران برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات نظام پزشکی یکی از مهمترین اقداماتی است که با اشخاص سرو کار دارد و حضور اشخاص خوشنام و سالم و به دور از مسائل سیاسی می تواند در برگزاری بهتر انتخابات کمک کند. همچنین، نظام پزشکی حافظ منابع و جسم مردم است، بنابراین باید روابط سالم و شفاف بین گروه پزشکی و مردم باشد و کسانی که نامزد می شوند باید اشخاصی خوشنام باشند که آینده خوبی با مردم و جامعه پزشکی را داشته باشند؛ پزشکان ما از حرمت بالایی برخوردار است.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با این انتخابات، بتوانیم قدمی در جهت بهبود و نظام سلامت جامعه برداریم.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.