داماش را بدون امکانات در میانه جدول حفظ کردم/ تیم خوبی تحویل درخشان ندادم

  افزود:  به طور حتم حمید درخشان که ملی پوش هم بوده است بیان کرده که تیم خوبی تحویل  وی ندادیم

وی اظهار داشت:  من بدون امکانات توانستیم تیم را در میانه جدول نگه دارم اما در حال حاضر تیم داماش با حضور این مربی کاربلد سه پله سقوط کرده و به رده چهاردهم  نزول کردند.
 
سرمربی سابق داماش گیلان بیان کرد: شایدتشخیص حمید درخشان بر داشتن ۲۰ درصد چربی بازیکنان داماش درست باشد انشاالله  وی با تیم کار کند و وضعیت جسمانی بازیکنان را بهبود ببخشد.
 
وی تصریح کرد:  هر مدیری امکاناتی در اختیار سرمربی تیمش قرار می دهد و بر اساس آن امکانات از سرمربی اش نتیجه می خواهد مسئولان داماش گیلان امکانات محدودی در اختیار قرار دارند توقع داشتند تیم را جزو مدعیان لیگ کنم و در صورتیکه این اقدامشان دور از انصاف بود به طور حتم تشخیص مدیر عامل درست بوده که مرا بر کنار کردند .

هرندی در مورد تغییر و تحولات سیاسی در کادر فنی تیم های لیگ برتر گفت: مشکل فوتبال ما این است که مسئولان تیم های لیگ برتر به قوانین احترام نمی گذارند تیم های لیگ برتر با مربیان اول فصل قرار دارد یکساله  می بندند اما بعد از مدتی بدون تسویه حساب با مربیانشان آنها را کنار گذاشته با مربی  جدید قرار داد می بندند و سازمان لیگ هم کارت  حضور در نیمکت را برای مربیان جدید صادر می کند این اتفاق در هیچ جای دنیا روی نمی دهد اما فوتبال ما استثنا است.

وی افزود: از وقتی که از داماش گیلان بر کنار شدم تا الان هیچ ریاستی از قرار دادم را دریافت نکردم چند روز دیگر از طریق مراجع قانونی مبلغ قرار دادم می شوم.
 
هرندی در پایان خاطر نشان کرد:  به طور حتم حسن زاده رئیس کمیته انضباطی پیگیر مسائل قرار دادی مربیان اخراجی می شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.