دامغانی: مشت کوبیدن در والیبال دور از انتظار است!

۲۷م آذر ،

337-9.jpg

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: هر حرکتی بالاخره جوابی دارد و بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم پیشگامان کویر یزد آغاز کننده درگیری و مسبب متشنج شدن جو سالن بودند.

محمدرضا دامغانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: در دور رفت مغلوب تیم پیشگامان شدیم و این تیم که صدرنشین دور رفت لیگ بود، برای برد به بندرعباس آمده بود تا همچنان فاصله خود را با سایر مدعیان قهرمانی در بالای جدول حفظ کند.

وی ادامه داد: ما به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم تا به تیم های بالانشین جدول رده‌بندی نزدیک شویم.

دامغانی با بیان اینکه چهار فیلم دیدار تیم های پیشگامان کویر یزد را آنالیز کرده بودیم، اظهار کرد: بازیکنانم در ست دوم و سوم احساسی شده و نتوانستند به خود بیایند تا ست چهارم که دوباره خود را مدعی جلوه دادند و در نهایت بازی را در ست پنجم به سود خود به پایان رساندیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه حال دیگر برای تمامی حریفان مسجل شده که آلومینیوم گربه سیاه سایر رقباست و برای گرفتن امتیاز در هرمزگان باید بجنگند، تصریح کرد: از تمامی هواداران که با حمایتشان سبب این پیروزی شیرین و دلنشین شدند تشکر می کنم و این پیروزی را به تمامی هرمزگانی ها تقدیم می کنم.

دامغانی خاطرنشان کرد: شب سختی را گذراندم و از تک تک بازیکنان و اعضای باشگاه آلومینیوم که برای این پیروزی تلاش کردند متشکرم و از الأن به فکر بازی برابر میزان مشهد هستم.

وی دربارهٔ حاشیه های دیدار برابر پیشگامان کویر یزد ، ابراز کرد: این درگیری ها به سبب شیطنت های بازیکنان تیم پیشگامان سبب شد. به هر حال کوبیدن مشت از سوی بازیکنان پیشگامان به بازیکن آلومینیوم دور از انتظار و غیر ورزشی بود. متاسفانه در شهر کاشان هم برای بازیکنانمان کمربند کشیده و بدترین ناسزاها را گفتند اما هیچ کس به داد ما نرسید!

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان گفت: فردا شب راهی مشهد شده تا چهارشنبه هفته جاری به مصاف میزان مشهد برویم و قول می دهم می جنگیم با تمامی توان که به مرحله پلی آف صعود کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.