دامنه تحقیقات برای دستگیری عاملان اسیدپاشی محدود به اصفهان نبوده است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ایران > دولت – ممتازنیوز:
وزیر کشور گفت: دامنه رسیدگی‌ها و تحقیقات برای دستگیری عاملان اسیدپاشی بسیار وسیع است و محدود به اصفهان نبوده و در کل کشور افرادی را مضنون تحت حوزه تحقیقات و بررسی داریم.

به گزارش فارس، مصطفی رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه اجلاس ارتقای توانمندی‌های شوراهای فرهنگ عمومی کشور درباره دستگیری عاملان ماجرای اسیدپاشی در اصفهان، اظهارداشت: این حادثه و مسئله مهمی است، واقعاً رئیس جمهور هم متاثر شدند و در این خصوص اعلام موضع داشتند حتی دستورات صریحی هم داده‌اند.

وی گفت: بنده شخصاً ۲ بار در هیأت دولت در این باره گزارش داده‌ام، رئیس قوه قضاییه به بنده تاکید داشتند و من معاون اول خود را نیز فرستادند، رئیس مجلس و همه و همه در این مورد عکس‌العمل‌ها و دستورالعمل‌های لازم را داده‌اند، ما در اصفهان کارگروهی را تشکیل داده‌ایم که متشکل از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، بسیج و دادستانی است که مرتب موضوع را در ذیل شورای تأمین استان روزانه پیگیری می‌کنند.

به گفته وزیر کشور، دامنه رسیدگی‌ها و تحقیقات بسیار وسیع است حتی به محدوده اصفهان هم ختم نمی‌شود بلکه در کل کشور افرادی را مضنون داریم تحت حوزه تحقیقات بررسی می‌کنیم.

وی افزود: در وزارت کشور هم معاونت امنیتی بنده چهارشنبه‌ها جلسه داشته و دوستان از استان، مدارک، اسناد و آخرین اقدامات را ارسال می‌کنند تا در این نشست بررسی و تحلیل شود، پیگیر ماجرا هستیم و امیدواریم با دستگیری مضنون به مردم پاسخ مناسبی دهیم.

رحمانی فضلی گفت: مردم باید اعتماد داشته باشند دستگاه‌ها پیگیر ماجرا هستند، ما می‌دانیم مردم و مسئولان ناراحت شدند زیرا هر انسانی از این اقدام وحشیانه ناراحت می‌شود، حتماً باید پاسخ مناسب به مردم دهیم و اعتمادشان را تقویت کنیم.

– .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.