دانشجو:به دنبال ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه آزاد هستیم

به گزارش ایرنا، ‘فرهاد دانشجو’ روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله ‘لطف الله صافی گلپایگانی’ از مراجع تقلید گفت: تلاش داریم تا دو سال آینده، وضعیت این دانشگاه را از این جهت اصلاح کنیم.

وی امکانات زیاد و زیرساخت های دانشگاه آزاد را از نقاط قوت و کیفیت آموزش و پژوهش پایین را از نقاط منفی این دانشگاه در دوران مدیریت گذشته ذکر کرد.

دانشجو با تاکید بر اسلامی کردن این دانشگاه گفت: یکی از اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته، بومی پذیری و انتقال دانشجویان بخصوص دانشجویان دختر مجرد به شهرهای خودشان است که ثبت نام برای اجرای این طرح از ۱۵ خرداد آغاز شده است و تا ۱۵ تیرماه ادامه می یابد.

وی جلوگیری از اختلاط دختران و پسران در کلاس های درس رااز دیگر اقدامات برای اسلامی سازی دانشگاه ها ذکر کرد و گفت: این کار تلاش فرهنگی عمیق و تدریجی می طلبد و پیشقراول اجرای این طرح دانشگاه آزاد قم است.

دانشجو گفت: اگر معرفت جوانان نسبت به اسلام، شیعه، نظام و اصل ولایت فقیه بیشتر شود بهتر می توانند مسیر درست را انتخاب کنند و این کاری است که باید در دانشگاه آزاد انجام شود.

وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری جلسات و محافل مشترک حوزه و دانشگاه آزاد در آینده خبر داد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و مسوولان این دانشگاه به منظور دیدار با برخی مراجع از جمله آیات صافی گلپایگانی و نوری همدانی، روز پنجشنبه برای سفری یکروزه وارد شهر مقدس قم شدند.ک/۲

۵۶۹ / ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۶۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.