دانشجویان با هوشیاری مانع نفوذ دشمنان به دانشگاه‌ شوند

۱۳م دیماه ،

دبیر جامعه اسلامی لرستان گفت: دشمنان همواره به دانشگاه و دانشجویان به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خود توجه داشته‌اند، لذا دانشجویان باید نسبت به ورود زودهنگام تبلیغات انتخاباتی هوشیار بوده تا شرایط نفوذ دوباره دشمن فراهم نشود.

مصطفی مطلوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مستکبران علی‌رغم تمام ناکامی‌ها از توطئه‌های شوم  بر نمی‌دارند، گفت: دشمنان انقلاب پیشرفت‌های نظام اسلامی را برنمی‌تابند؛ چرا که موجودیت خود با بروز و ظهور انقلاب اسلامی در در خطر می‌بینند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچگاه از طمع استعمارگران در امان نبوده، تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی و بریده شدن دست استعمار از کشور پر برکت ایران آنان با تحمیل جنگ سعی در به زانو در آوردن انقلاب داشتند و وقتی دیدند که در جنگ نتیجه‌ای برایشان حاصل نشد، فتنه ۸۸ را خاستگاه پیاده کردن نقشه‌های شوم خود کردند.

مطلوبی با توجه به تاثیر گذاری دانشجویان در جامعه بیان کرد: دشمنان همواره به دانشگاه و دانشجویان به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خود توجه داشته‌اند، لذا دانشجویان باید نسبت به ورود زودهنگام به تبلیغات انتخاباتی هوشیار بوده تا شرایط نفوذ دوباره دشمن فراهم نشود.

دبیر جامعه اسلامی لرستان با بیان اینکه ملت ایران بارها پای بندی و اعتقاد عمیق خود به آرمان‌‏های والای انقلاب و ‏ولایت را نشان دادند‏‎ خاطر نشان کرد: حرکت خودجوش مردم در خلق حماسه ۹ دی باید به عنوان برگ زرینی در ‏تاریخ  پر‏‎ ‎افتخار ‏انقلاب اسلامی ملت ایران باید برای همیشه ثبت و ضبط شود‏‎.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.