دانشجویان با گفتاری منطقی در برابر هجمه‌های دشمن روشنگری کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک مبارز دوران انقلاب گفت: دانشجویان باید با گفتاری منطقی سبب روشنگری شوند که اگر در گفتارشان کمی بی‌دقتی کنند بازتاب‌های مناسبی در برابر هجمه‌های دشمن صورت نخواهد گرفت.

“عزت مطهری” (شاهی) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مجامع بین‌الملل باید جلوی تروریسم را گرفته و در برابر اقدامات آن‌ها بایستند، اظهار داشت: کسانی که مدعی حقوق بشر می باشند و می‌گویند جامعه بشری باید آرامش داشته باشد؛  تروریست‌ها را محکوم کنند.  
 
وی افزود: متاسفانه مجامع بین‌المللی نه تنها در مقابل تروریست‌ها ایستادگی نمی‌کنند، بلکه آن‌ها را مورد حمایت قرار داده و تروریست‌ها را از هرگونه امکانات تامین می‌کنند.  
 
این مبارز دوران انقلاب تصریح کرد: عکس‌العمل مجامع حقوق بشری در برابر تروریست‌ها برعکس شده و به جای مخالفت با آن‌ها اقدامات تروریست‌ها را تایید می‌کنند.  
 
عزت‌شاهی مطرح کرد: تروریست‌هایی که شهادت دانشمندان هسته‌ای به دست آن‌ها صورت گرفته باید محکوم شوند و جوامع بشری و حکومت‌ها اگر می‌خواهند تروریست‌ها در کشورشان قدم نگذارند باید به مقابله با آن‌ها بپردازند.  
 
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید با گفتاری منطقی سبب روشنگری شوند که اگر در گفتارشان کمی بی‌دقتی کنند بازتاب‌های مناسبی در برابر هجمه‌های دشمن صورت نخواهد گرفت. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.