دانشجویان در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ خدمتی فرو گزار نیستند

۱۷م آذر ،

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: تمامی دانشجویان برای حفظ و صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران نباید از هیچ خدمتی فروگزار نیستند.

صمد بهنام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ۱۶ آذر همچنان روز دانشجوی ضد آمریکا و ضد سلطه باقی خواهد ماند، اظهارداشت: این روزها برای همگان اثبات شده که سران استکبار در دنیا با تمام ادعاهایشان  نتوانستند حتی اندکی از یکدیگر حمایت کنند و یکی پس از دیگری ذلیلانه در پیشبرد اهداف خود با شکست مواجه شده‌اند .

وی ادامه داد: همین دانشجو با بصیرت سیاسی است که سفارت آمریکا را تسخیر و به جهانیان اثبات می‌کند که سفارت‌های آمریکا در سراسر دنیا چیزی جز لانه جاسوسی نیست .

بهنام  با یادآوری قیام مردمی وال استریت و همچنین قیام‌ها در کشورهای اروپایی بر علیه سرمایه داری گفت: این قیام‌ها نشان می‌دهد که موج انقلابی مبارزه با استکبار و سرمایه‌داری هیچ گونه لطمه‌ای را به کشورمان وارد نساخته بلکه  منجر به بیداری سایر ملت‌ها شده است.

 این فعال دانشجویی  با تاکید بر اینکه امروز وظیفه هر دانشجویی است که برای حفظ حرمت خون شهیدان  به پا خیزد، تصریح  کرد: تمامی دانشجویان برای حفظ و صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران نباید از هیچ خدمتی فروگزاری کنند و با الگو گرفتن از سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در مقابل مستکبران شرق و غرب سر تعظیم فرود نیاورند.

 دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با بیان اینکه  دانشگاه همیشه و در همه جا باید محل جوشش و اوج دو جریان حیاتى در کشور باشدخاطر نشان کرد: جریان علم و تحقیق و جریان آرمان‌گرایى‌ها و آرمان‌خواهى‌ها  که  کمتر محیطى را می‌توان پیدا کرد که مثل دانشگاه این دو جریان در آن وجود داشته باشد.
 
 
 انتهای پیام/
 

 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.