دانشجویان سوری روحیه ظلم‌ستیزی را در خود تقویت کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه دانشجویان سوری باید روحیه ظلم ستیزی را در خود تقویت کنند، گفت: شناخت کامل از فضای جامعه امروز سوریه و جلوگیری از نفوذ استعمارگران و دخالت‌های خارجی از وظایف قشر دانشگاهی است.

“مجتبی باستان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قرار داشتن سوریه در خط اول مقاومت اظهار داشت: دانشجویان سوری باید با توجه به آرمان‌های بلند اسلامی و اهداف مقدس کشورشان در راستای مقاومت گام بردارند.
 
وی افزود: دانشجویان سوری باید از تجربه‌های موفق تشکل‌های دانشجویی در دیگر کشورهای اسلامی استفاده کرده و روحیه مطالبه و ظلم ستیزی را در خود تقویت کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران در ادامه تصریح کرد: دانشجویان سوری باید با شناخت کامل از فضای روز کشورشان مانع نفوذ استعمارگران و نیروهای خارجی به کشورشان شوند.
 
باستان با اشاره به جایگاه و تأثیر دانشجویان در تحولات کشورها اظهارداشت: مردم سوریه به حرکت دانشگاهیان چشم دارند و آنان را به عنوان مرجع جامعه می‌شناسند، بنابراین دانشجویان باید فضای استعمار را برای آنان تبیین و ترسیم کنند.
 
وی عنوان کرد: شفاف سازی برای افکار عمومی از جمله وظایف دانشگاه‌هاست و دانشجویان باید مردم را در برابر توطئه‌های دشمن و مداخله عناصر خارجی آماده کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران خاطرنشان کرد: از دانشجویان سوری انتظار می‌رود تا با فعالیت‌های صریح و پرشور خود مردم کشورشان را متحد کرده تا به کمک یکدیگر از نظام اسلامی، منافع ملی و مرزهای کشورشان حمایت کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.