دانشجویان از امکانات رفاهی خود در دانشگاه ها با خبر نیستند

۲۹ آبان ،

اطلاع رسانی در خصوص امکانات رفاهی و صندوق رفاه در دانشگاه ها برای دانشجویان بسیار ضعیف است.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ ملاباشی، معاون دانشجویی وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در پنجاه و دومین گرد همایی معاونین دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که در سازمان امور دانشجویی برگزار شد طی سخنرانی گفت: در جلسه ای که هفته ی قبل با وزیر علوم تحقیقات و فناوری داشتیم دو بحث ارزشیابی خوابگاه ها و نرخ اجاره بهاء بر اساس نوع خوابگاه ها مورد تاکید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.

چنانچه وزیر علوم تاکید بسیاری بر روی این مبحث داشته اند همچنین وزیر علوم خواستار تعامل بیشتر مسئولین دانشگاه ها با دانشجویان بوده است.

وی افزود: از امروز باید معاونین دانشجویی این مسئولیت را در جهتی وظایف خود قرار دهند که میز گردی هر هفته حداقل ۲ ساعت با دانشجویان داشته باشند چرا که اطلاع رسانی در دانشگاه ها در خصوص مسائل رفاهی بسیار ضعیف است و دانشجویان اطلاع چندانی در این خصوص ندارند.

ملا باشی تصریح کرد: بررسی مسائل صنفی، سیاسی، فرهنگی و آموزشی در دیگر وظایفی است که دانشگاه ها در ارتباط با دانشجویان باید آن را به صورت کامل داشته باشند چنانچه در هر جلسه ای که معاونین دانشگاه های حضور دارند معاونین فرهنگی دانشگاه ها نیز باید حضور داشته باشند و این همکاری باید بیش از پیش صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین وزیر علوم تحقیقات و فناوری دو بحث غذا و بورس دانشگاه ها را از اولیت های اصلی قرار داده که تاکید بسیاری بر آن شده است./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.