دانشجویان برای دریافت خوابگاه به مجوز آن خوابگاه دقت داشته باشند/ آئین نامه کار دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد

فروردین ۱۴۰۳

خوابگاه ویژه دانشجویان شهریه پرداز باید حتما دارای مجوز از صندوق رفاه باشد و توجه این نکته برای دانشجویان برای دریافت خوابگاه الزامی است.

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران ؛مجتبی بذرافشان مدیر کل امور دانش آموختگان داخل عصر امروز در نشست خبری که در سالن همایش های سازمان امور دانشجویان برگزار شد طی سخنرانی گفت: این نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی تازه برگزار شده و در این نشست به مسایلی از جمله خوابگاه ویژه دانشجویان شهریه پرداز، بررسی وضعیت نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان برگزار شده است.

وی در خصوص خوابگاه دانشجویان افزود: خوابگاه ویژه دانشجویان شهریه پرداز باید حتما با مجوز از صندوق رفاه دانشجویی باشد و دانشجویان تازه الورود به این نکته حتما توجه داشته باشند.
 
بذرافشان در ادامه گفت: بحث میهمانی دانشجویان همان گونه که در قبل بوده به سه دسته میهمانی، میهمانی معمولی و میهمانی دائم است چنانچه دانشجویان در خصوص بحث میهمانی در دانشگاه دیگر طبق قوانین سال های قبل باید عمل کند یعنی این حد نصاب درخواست براساس ۹۰ درصد فرد پذیرفته شده می توانند میهمان شوند که ظرفیت این میهمانی نیز ۲۵ درصد است.
 
وی تصریح کرد: آئین نامه کار دانشجویی چندین سال بود که به دانشگاه ها ابلاغ شده بود اما بازنگری نشد، هم اکنون در تاریخ ۶ شهریور ماه امسال با هدف بهره گیری از توان دانشجویان در زمینه های مختلف فعالیت های اداری خدماتی و رفاهی برای ایجاد زمینه های کسب تجربه و کمک به دانشجویان به دانشگاه ها ابلاغ شده است چنانچه اگر یک دانشگاهی ۱۰ درصد ظرفیت در رابطه با این آئین نامه تکمیل کند سازمان امور دانشجویان ۵۰ درصد به آن کمک می کند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.