دانشجویان بن کارت ۶۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

دانشجویان بن کارت ۶۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند

دانشجویان بن کارت 60 هزار تومانی دریافت می‌کنند

مشاور علمی، مدیریتی و فرهنگی از ارائه بن کارت‌های ۶۰ هزار تومانی یارانه‌ای خرید کتاب به دانشجویان خبرداد. 

به گزارش ممتاز به نقل ازفارس ، شرایط ثبت‌نام بن کارت‌های دانشجویی بزودی اعلام می‌شود؛ بر این اساس امسال نیز دانشجویان می‌توانند طی روزهای آینده برای این کارت‌ها اقدام کنند.

همایون امیرزاده «مشاور علمی، مدیریتی و فرهنگی» اظهار داشت: برای سال ۹۳ و بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعتبار این بن کارت‌های دانشجویی افزایش یافته است بر این اساس سعی می‌کنیم حمایت‌های بیشتری داشته و دانشجویان بیشتری را تحت حمایت قرار دهیم.

وی افزود: سال قبل ۲۵۰ هزار ریال برای این بن کارت‌ها از طریق دانشجویان و ۲۵۰ هزار ریال نیز از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به این امر اختصاص یافته بود، اما این میزان برای سال ۹۳ به ۶۰ هزار تومان مجموعا رسیده است، از این رو دانشجویان ۳۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند و با ۳۰ هزار تومان اختصاص یافته از سوی ارشاد مجموعا ۶۰ هزار تومان بن کارت دریافت خواهند کرد.

وی در پاسخ به اینکه برای اساتید و دانشجویان همین مبلغ اختصاص می‌یابد، اضافه کرد: کتابخانه‌ها، موسسات، دانشگاهیان و کتابخانه‌های تخصصی به شکل ویژه حمایت می‌شوند، البته برای اساتید تمهیدات ارزی و ریالی در نظر گرفته خواهد شد.

وی به راه اندازی پایگاه اینترنتی نمایشگاه طی روزهای آتی اشاره کرد و گفت: دانشجویان می‌توانند پس از راه اندازی پایگاه اینترنتی اقدام به ثبت نام کنند احتمالا پایگاه اینترنتی ثبت نام تا پایان هفته راه اندازی می‌شود.

سال قبل اعتبار اختصاص یافته برای ۴۰۰ هزار طلبه و دانشجو در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس بود.

بر اساس این گزارش، بانک عامل در این دوره از نمایشگاه کتاب بانک صادرات است؛ از این رو دانشجویان برای ثبت‌نام باید در انتظار اعلام باشند تا ابتدا با مراجعه به پایگاه اینترنتی و سپس به بانک عامل در نمایشگاه کتاب کارت‌های خود را دریافت کنند.

هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب داخلی است.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.