دانشجویان سیگاری تنبیه می شوند

۲۴م اسفند ،

مدیر کل فرهنگی وزارت علوم با اشاره به اختصاص بودجه یک میلیارد تومانی برای مقابله با اعتیاد در دانشگاهها از پیگیریها برای تنظیم درس آشنایی با آسیبهای مواد مخدر خبر داد.

 خبرگزاری مهر:  مدیر کل فرهنگی وزارت علوم با اشاره به اختصاص بودجه یک میلیارد تومانی برای مقابله با اعتیاد در دانشگاهها از پیگیریها برای تنظیم درس آشنایی با آسیبهای مواد مخدر خبر داد.

جلیل دارا امروز در اختتامیه جشنواره دانشگاه پاک از برگزاری ۶۰۰ کارگاه آموزشی مرتبط با مواد مخدر در سال قبل اشاره کرد و گفت: طی سال تحصیلی جاری، بر برگزاری دو هزار و ۲۰۰ کارگاه در دانشگاه ها با موضوع اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر تاکید کردیم که از آبان ماه تاکنون ۳۰۰ کارگاه تشکیل شد.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، بودجه مصرف شده در بخش مقابله و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در دانشگاه ها طی سال قبل را ۷۰۰ میلیون تومان و بودجه امسال را یک میلیارد تومان اعلام کرد.

به گفته این مقام مسئول وزارت علوم، اداره کل فرهنگی این وزارتخانه در صدد ارائه درس آشنایی دانشجویان با آسیبهای مواد مخدر است.

دارا همچنین با اشاره به آیین نامه انضباطی دانشگاهها که در حال بازنگری است، گفت: در این آیین نامه اداره کل امور فرهنگی تاکید کرد که حتی استعمال سیگار میان دانشجویان هم باید جز موارد تنبیهی قرار گیرد.

وی اقدامات تنبیهی لحاظ شده را نه تنها در خصوص دانشجویان بلکه برای استادان و کارکنان هم لازم الاجرا دانست.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.