دانشجویان نمونه سال ۹۱ فردا معرفی می شوند

۳۰ام بهمن ،

دانشجویان نمونه سال 91 فردا معرفی می شوند

 معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: مراسم بیست و یکمین دوره معرفی دانشجویان نمونه وزارت علوم و شانزدهمین دوره معرفی دانشجویان نمونه وزارت بهداشت، فردا، ۳۰ بهمن ماه ۹۱ با حضور رییس جمهوری برگزار می گردد.

به گزارش راسخون، ˈمجتبی بذرافشان مقدمˈ روز یکشنبه با اعلام این مطلب به ایرنا گفت: در مراسم معرفی دانشجویان نمونه وزارت علوم و بهداشت از حدود ۱۰۰ دانشجو تجلیل خواهد شد که ۶۵ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و حدود ۳۵ نفر از دانشجویان دانشگاه های تحت نظارت وزارت بهداشت می باشند.

وی افزود: این دانشجویان از میان شش هزار و ۳۱۰ نفر که در فرایند انتخاب دانشجوی نمونه سال ۹۱ ثبت نام کرده بودند با رای هیات داوران انتخاب شدند.

بذرافشان با بیان اینکه دانشجویان دختر و پسر نمونه وزارت علوم و بهداشت از مقاطع مختلف تحصیلی انتخاب شده اند، اظهار داشت: دانشجویان نمونه امسال هم مانند سال های قبل، جوایز خود از دست رییس جمهوری دریافت خواهند کرد.

به گفته وی به دانشجویان نمونه، علاوه بر لوح یادبود و جوایز نقدی و کمک هزینه سفر زیارتی تعلق خواهد یافت.

معاون سازمان امور دانشجویان یادآور شد: تا قبل از سال ۸۶ تعداد ۳۰ دانشجوی نمونه دانشگاه‌های زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی می‌شدند که در سال ۸۶ این تعداد به ۵۰ نفر رسید و امسال هم به ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.