دانشجو : منابع مالی جدید با جادوگری به‌وجود نمی‌آید

دوشنبه ۲ مرداد – ۱۰:۱۱:۰۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی٬ از اعمال تخفیف شهربه دانشجویی از اول مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: ایجاد منابع مالی برای دانشگاه آزاد اسلامی و کاهش شهریه، جادوگری نیست که یک دفعه به‌وجود بیاید؛ باید زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فرهاد دانشجو با اشاره به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش شهریه دانشجویان٬ تصریح کرد: به‌طور حتم با برنامه‌ریزی‌هایی که شده است تا انتهای سال دوم و ابتدای سال سوم تخفیف ۲۰ درصدی شهریه برای تمام دانشجویان اعمال می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی٬ با بیان اینکه خوشبختانه هم‌اکنون دانشگاه آزاد در اجرای برنامه‌ها جلو افتاده است٬ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از اول مهر می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف شهریه دانشجویی استفاده کنند.
دانشجو از پیگیری انجام شده برای جذب منابع مالی جدید خبر داد و افزود: به طور حتم رشته‌های دیگر دانشگاهی هم به ترتیب با ایجاد منابع مالی جدید از تخفیف شهریه برخوردار خواهند شد.
وی با تأکید بر اینکه ایجاد منابع مالی جدید یک دفعه به‌وجود نمی‌آید٬ یاد‌آور شد: ایجاد منابع مالی برای دانشگاه آزاد اسلامی و کاهش شهریه‌ها جادوگری نیست که یک دفعه به‌وجود بیاید؛ از این‌رو باید زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.
دانشجو با اشاره به نیازمندی دانشگاه آزاد به منابع اعتباری جدید٬ گفت: با توجه به افزایش حقوق پرسنل و بالا رفتن هزینه‌ها٬ برای پوشش و حل این هزینه‌ها باید منابع مالی مطمئن و جدید برای دانشگاه به وجود آورد.
وی درباره محور و راه‌های ایجاد منابع مالی جدید برای دانشگاه آزاد٬ توضیح داد: به طور حتم این منابع از عقد قرارداد با صنعت٬ انجام کارهای مورد نیاز جامعه٬ ارتباط با جامعه کاربردی٬ تجاری کردن نتایج تحقیقات٬ ایجاد گردش مالی برای اعتبارات دریافتی از دانشجویان و ارزش افزوده بر اساس گردش پولی از طریق ایجاد سیستم بانکی و بیمه به‌دست می‌آید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۳۱۰۱۱۰۳۳۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.