دانشگاه آزاد اجازه ورود جریان‌های انحرافی به دانشگاه را نخواهد داد

۰۹ام بهمن ،

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرموده اند تشکل‌ها نباید پازل دشمن را تکمیل کنند و نباید حرفی بزنند یا کاری کنند که دشمنان انقلاب اسلامی خوشحال شوند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مجتبی اکبری مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه ناصر حائری نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی واحد تهران مرکز، گفت: دانشگاه آزاد از تمام کسانی که بخواهند انحرافی را در ارزش‌های انقلاب اسلامی ایجاد کنند تبری خواهد جست.

وی افزود: امروز محور کار تشکل‌های دانشجویی، اسلامی است و در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و در خط ولایت و ارج نهادن به زحمات و مجاهدت‌های کسانی که این انقلاب را ایجاد نموده‌اند خواهد بود .

اکبری در ادامه با بیان اهمیت تشکل‌های دانشجویی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: تشکل‌ها نباید دستاویز جریان‌های قدرت و ثروت شوند زیرا که آنها دانشجویان را سربازان تشکیلاتی خود می‌دانند.

وی گفت: مقام معظم رهبری مطالب بسیار کلیدی را در خصوص انتخابات فرموده‌اند که تشکل‌ها باید با هوشیاری به این نکات توجه داشته باشند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: امروز تشکل‌های دانشجویی با دقت تمام جریانهای سیاسی روز کشور را رصد می‌کنند و بی تردید دانشگاه آزاد اسلامی از تمام کسانی که بخواهند انحرافی را در ارزش های انقلاب اسلامی ایجاد کنند تبری خواهد جست.

وی گفت: تشکل‌ها باید در چارچوب قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.