دانشگاه آزاد در جزیره ابوموسی

جام جم آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ۹۰۰ ناظر برای نظارت بر نقل و انتقال دانشجویان به واحدهای دانشگاهی اعزام خواهند شد، از بررسی ایجاد واحد دانشگاهی در جزیره ابوموسی خبر داد.

 فرهاد دانشجو در شصت و پنجمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه ستون‌های فرهنگی و ارزش‌ها باید مشخص باشند و برای آنها برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد، فعالیت در حوزه فرهنگی را یکی از مهمترین برنامه‌های خود در دانشگاه آزاد عنوان کرد.

وی گفت:بهینه‌سازی بومی و گزینش دانشجو نیز در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه این موضوع دغدغه بسیاری از خانواده‌ها و دانشجویان در دانشگاه آزاد است و باید توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیگیری شود.

دانشجو در ادامه تصریح کرد: تسهیل در انتقال دانشجو به محل زندگی پدر و مادر یا همسران، باید در اولویت قرار گیرد و من یقین دارم اگر این کار به درستی صورت گیرد، وضعیت دانشگاه‌های مبدا و مقصد بهبود چشمگیری خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد، تسهیل در روند انتقال دانشجویان را منوط به دقت در اجرای آیین نامه‌ها دانست و گفت: ۸۰۰ تا ۹۰۰ نفر را در قالب افراد مختلف به واحدهای مختلف دانشگاه اعزام می‌کنم تا تخلفات صورت گرفته در این راستا را بررسی کنند. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.