دانشگاه آزاد پرافتخارترین تیم لیگ برتر/توفیق اجباری که نصیب تیم های حاضر می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

به iبهانه آغاز یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو

یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو، باشگاه های کشور جام خلیج فارس ۱۳ آبان در خانه تکواندو تهران افتتاح می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور جام خلیج فارس ۱۳ آبان iبه میزبانی خانه تکواندو تهران افتتاح می گردد.

قرار است هفته اول رقابت های لیگ برتر پس از برگزاری مراسم افتتاحیه برگزار شود برخلاف سالهای قبل رقابت های لیگ برتر در فصل جاری با شرکت هفت تیم پیگیری نی شود این در حالی است که سال قبل مسابقات با ۹ تیم برگزار شد لیگ برتر تکواندو تا سال ۸۰ iبه صورت مشترک با لیگ دسته یک نقش جهان برگزار می گردد اما اولین دوره این لیگ از سال ۸۱ کلید خورده است.

در این دوره تیم های هسااصفهان پاس و ذوب آهن عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

در سومین دوره این پیکارها برای دومین بار پیاپی تیم پاس قهرمان شد، پرسپولیس و دانشگاه آزاد اسلامی نیز دوم و سوم شدند.

در سال ۸۴ تیم های پاس، دانشگاه و پیروزی تهران عناوین اول تا سوم را iبه دست آوردند.

در پنجمین دوره لیگ برتر در سال ۸۵ تیم های دانشگاه آزاد اسلامی پاس و مناطق نفت خیز جنوب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

در سال ۸۶ تیم دانشگاه آزاد قهرمان شد، مناطق نفت خیز جنوب و جوانه عناوین دوم و سوم را کسب نمودند در سال ۸۷ نیز همان تیم ها اول تا سوم دوره پیش سکوهای اول تا سوم را از آن خود نمودند.

در سال ۸۸ تیم فولاد ماهان اصفهان یا همان تیم جوانه قهرمان شد

دانشگاه آزاد اسلامی و گاز فجر جم سکوهای دوم و سوم را اشغال نمودند/

در سال ۸۹ و در نهمین دوره پیکارهای لیگ برتر تیم های دانشگاه آزاد ، گاز فجر جم و شهرداری بندر عباس عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در سال ۹۰ و در دهمین دوره پیکارهای لیگ برتر شهرداری بندر عباس برای اولین بار قهرمان لیگ برتر تکواندو شد، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و قوامین ناجا هم عناوین دوم و سوم را کسب نمودند.

طی ۱۰ دوره برگزاری مسابقات لیگ برتر تیم دانشگاه آزاد اسلامی با چهار دوره قهرمانی ، سه دوره نائب قهرمانی و یک عنوان سومی پر افتخار ترین تیم محسوب می گردد، پاس نیز با سه دوره قهرمانی پی درپی، و ۲ نائب قهرمانی در مکان دوم قرار دارد و تیم های هسا با یک عنوان قهرمانی، یک عنوان نائب قهرمانی، فولاد ماهان با یک عنوان قهرمانی، دو مقام سومی و شهرداری بندر عباس با یک قهرمانی و یک عنوان سومی در مکان های بعدی قرار دارند.

از جمع تیم های حاضر در این فصل تیم جوانه از لیگ برتر انصراف داده و شهرداری بندر عباس قهرمان سال قبل نیز منحل شده است.

بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه iبه در پیش بودن مسابقات جام جهانی ۲۰۱۲ در سوم تا پنجم آذر پس از برگزاری هفته اول لیگ برتر iبه مدت یک ماه تعطیل می گردد.

این در حالی است که در صورت برگزاری مسابقات تیم هایی که ملی پوشان خود را در اردوی تیم ملی دارند متضرر می شوند و از سویی دیگر تعطیلی لیگ سبب iبه وجود آمدن شکایاتی از سوی سایر تیم ها شده است اما با توجه iبه تعویق رقابت ها سازمان لیگ خواهان برگزاری مسابقاتی منظم طبق برنامه است.

در واقع با توجه iبه کمبود وقت و در پیش بودن جام بین المللی فجر سازمان لیگ چاره ای iبه جز برگزاری رقابت ها در این وقت ندارد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.