دانشگاه احمدی نژاد: دانشجو می گیریم/ وزارت علوم: غیرقانونی است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در پی اظهارات مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی مبنی بر غیرقانونی بودن پیش ثبت نام داوطلبان تحصیل دردانشگاه ایرانیان روابط عمومی این دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

خبراقتصادی:به گزارش خبرگزاری فارس،در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: به اطلاع کلیه علاقمندان به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی می‌رساند دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان کلیه مستندات و مجوزهای قانونی لازم را طبق مدارکی که از طریق وبگاه دانشگاه منتشر کرده از مراجع مربوطه دریافت کرده است.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ، رئیس دانشگاه ایرانیان است.

این اطلاعیه می افزاید: علاوه براین مکان در نظر گرفته شده برای برگزاری دوره‌ها، اسامی اساتید و اعضای هیات علمی ونیز برنامه های آموزشی رشته‌های تحصیلی را منطبق با برنامه آموزشی رسمی و مصوب کشور بصورت مکتوب به وزارت علوم،تحقیقات وفناوری ارائه کرده است.

این اطلاعیه تاکید می‌کند: بنابراین اظهارات تکراری و خلاف واقع یکی از مدیران کل معاونت آموزشی وزارت علوم فاقد مبنای قانونی واحتمالا براساس ملاحظات دیگری صورت گرفته که برماپوشیده است؛ همچنین پیش ثبت نام از متقاضیان در رشته‌های مختلف کاملا قانونی و حق مسلم و خدشه ناپذیر این دانشگاه بوده که تا موعد مقرر و اعلام شده ادامه خواهد یافت و بدیهی است پس از انجام این مرحله نحوه برگزاری آزمون ورودی و ثبت نام قطعی وزمان آغاز دوره‌های  آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.