دانشگاه اسلامی با وجود فردی سکولار محقق نمی‌شود

انصاری در واکنش به عضویت جاسبی در شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی گفت: حضور یک فرد سکولار به عنوان عضوی از شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها تمسخرآمیز است.

مهدی انصاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در واکنش به صدور حکم عبدالله جاسبی به عنوان عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها اظهار داشت: حضور یک فرد سکولار به عنوان عضوی از شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها تمسخرآمیز است.

وی با اشاره به بازی‌های سیاسی برخی افراد و در انتقاد به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افزود: افکار جاسبی متناسب با شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها  نیست.

انصاری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اتحاد حوزه و دانشگاه گفت: کارنامه تاریک جاسبی در دوران مدیریت ۳۰ ساله‌اش نشان از ضعف وی برای فعالیت به عنوان عضو حقیقی در شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

این فعال دانشجویی با اشاره به نقش‌آفرینی جدید برخی تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در زمان ریاست جاسبی با فضای بسته مواجه بود و از زمان برکناری جاسبی شاهد فعالیت تشکل‌های دانشجویی هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در پایان با توجه به تعداد بالای مدیرانی که صلاحیت پذیرفتن این سمت را دارند، خاطرنشان کرد: دانشگاه اسلامی؛ با وجود فردی سکولار هیچگاه محقق نشده و این امر متناقض با اهداف اصلی تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.