دانشگاه جامع علمی کاربردی و انستیتو تکنولوژی دوبلین ایرلند تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

دانشگاه جامع علمی کاربردی و انستیتو تکنولوژی دوبلین ایرلند تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: دانشگاه جامع علمی کاربردی و انستیتو تکنولوژی دوبلین ایرلند، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

با توجه به اهمیت همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برای مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه علم و فناوری و به منظور توسعه روابط‌ علمی، دانشگاه جامع علمی کاربردی و انستیتو تکنولوژی در مواردی چون تبادل اعضای هیئت علمی، محققان و متخصصان برای تحقیق، تدریس و تبادل نظر، ارائه تسهیلات لازم برای شرکت استادان و محققان دو دانشگاه در گردهمایی‌ها، همایش‌ها و هم‌اندیشی‌های علمی بین‌المللی دو کشور، برگزاری نمایشگاه‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری و انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، برگزاری اولین دوره دکتری مشترک برای حداقل ۳ رشته در اولین فرصت مورد توافق طرفین و فراهم کردن تسهیلات لازم برای شرکت دانشجویان برای شرکت در مسابقات مهارتی تفاهم نامه امضا کردند.

براساس این گزارش، مدت اعتبار این یادداشت تفاهم ۵ سال خواهد بود که در پایان برای دوره‌های بعدی قابل تجدید است. این تفاهم نامه به امضای عبدالرسول پورعباس، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و برایان نورتن، رئیس انستیتو تکنولوژی دوبلین ایرلند رسید.

دانشگاه جامع علمی کاربردی

 

انستیتو تکنولوژی دوبلین ایرلند

 

تفاهم نامه همکاری


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.